BMW M3Sedan,
este seria de lux a acestui producător,
caracterizându-se
prin forţă, opulenţă şi "supratehnicitate" (sistem iDrive, sistem
electronic
de supraveghere a stării maşinii care face şi programare la atelierul
de
reparaţii, sistem automat de climatizare care sesizează tendinţa de
aburire
a geamurilor şi intervine corespunzător, etc., etc. etc.). Ce nu
trebuie
să uităm este o constantă politică de îmbunătăţire...
...... BMW M3 Sedan
Principalele
motorizări ale Sedan-ului seriei 7 sunt reprezentate de:
- 730i - (viteza maximă = 245 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maximă = 258 Cp, consum
benzină
= 14,1 l/ 100 km urban, 7,3 l/ 100 km extraurban), - 730Li - (viteza maximă = 245 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 7,8 s, putere maximă = 258 Cp, consum
benzină = 14,1 l/ 100 km urban, 7,3 l/ 100 km extraurban), - 740i - (viteza maximă = 250 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 5,9 s, putere maximă = 326 Cp, consum
benzină
= 13,8 l/ 100 km urban, 7,6 l/ 100 km extraurban), - 740Li - (viteza maximă = 250 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 6 s, putere maximă = 326 Cp, consum
benzină = 14 l/ 100 km urban, 7,7 l/ 100 km extraurban), - 750i/ 750 i xDrive - (viteza maximă =
250 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 5,2 s, putere maximă = 407 Cp, consum
benzină
= 17,1 l/ 100 km urban, 8,9 l/ 100 km extraurban), - 750Li/ 750 Li xDrive - (viteza
maximă = 250 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 5,1 s, putere maximă = 407 Cp, consum
benzină = 16,4 l/ 100 km urban, 8,5 l/ 100 km extraurban), - 760i - (viteza maximă =
250 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 4,6 s, putere maximă = 544 Cp, consum
benzină
= 18,8 l/ 100 km urban, 9,5 l/ 100 km extraurban), - 760Li - (viteza maximă = 250 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 4,6 s, putere maximă = 544 Cp, consum
benzină = 18,9 l/ 100 km urban, 9,5 l/ 100 km extraurban), - 730d - (viteza maximă = 245 km/
h,
acceleraţie la 100 km/ h = 7,2 s, putere maximă = 245 Cp, consum
motorină = 9 l/ 100 km urban, 5,5 l/ 100 km extraurban), - 730Ld - (viteza maximă =
245 km/ h,
acceleraţie la 100 km/ h = 7,3 s, putere maximă = 245 Cp, consum
motorină = 9,1,7 l/ 100 km urban, 5,6 l/ 100 km extraurban), - 740d/ 740d xDrive - (viteza maximă = 250
km/
h,
acceleraţie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maximă = 306 Cp, consum
motorină = 9 l/ 100 km urban, 5,9 l/ 100 km extraurban),
Mai
multe detalii se pot obţine prin catalogul pus la dispoziţie de acest
producător (click pe link): Catalog
(versiune .pdf 2012).
BMW
M3este o serie sport (partea supersport a
seriei
3) dedicata designurilor coupe si cabrio si este livrata in urmatoarele
motorizari: M3 coupe (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/
h = 5,2 s, putere maxima = 343 Cp), M3 Coupe C (viteza maxima = 250 km/
h, acceleratie la 100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 343 Cp), M3 CSL
(viteza
maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,9 s, putere maxima =
360
Cp), M3 cabrio (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h =
5,2
s, putere maxima = 343 Cp).
...... BMW M3 ...... BMW M3 ......
BMW
M5este fratele (sau sora) mai mare al
modelului
M3 realizand o oferta secundara cu un pic de mai mult spatiu, putere a
motorului, etc.... Pe scurt avem de a face cu o adevarata limuzina de
lux
din clasa mijlocie-mare care etaleaza tot ce are mai bun BMW pentru
aceasta
clasa. Principala sa motorizare este reprezentata de: M5 E60 (viteza
maxima
= 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,8 s, putere maxima = 333 Cp).
...... BMW M5 ...... BMW M5 ...... BMW M5 ...... BMW M5 ...
BMW
Meste o serie de modele despre care se poate
spune
ca s-a sistat productia lor (in special datorita faptului ca erau
asimilate
ca o componenta a gamei Z3 - dar totul este legat de o specie de
motorizare
avand la baza un motor "M") dar... ele exista fie prin amintirea
imaginilor
fie prin experienta lor lasata mostenire actualelor modele. Amintirea
acestui
model este proaspata in special datorita faptului ca acesta a aparut ca
raspuns la valul de roadstere deschis de Mazda MX5 si a ajuns la fie o
loja de vanzari foarte buna pentru acest producator. Problemele (comune
pentru M sau Z3) erau reprezentate de un spatiu relatic redus in
habitaclu
(in special datorita consideratiilor sport luate in calcul la
realizarea
acestor modele), capota nu poate fi catalogata ca fiind prea etansa,
structura
nu prea pare solida, unii critica suspensiile relativ dure/ sportive,
etc.
Tipica pentru aceste modele ramane problema pretului atat la achizitie
cat si la second aquisition datorita fiabilitatii destul de ridicate
ale
acestor masini (s-au semnalat doar unele priobleme legate de
etanseitatea
capotei sau de golirea prematura a bateriei, exceptand defectele la
chiulasa
datorate in special conducerii acestor masini de catre necunoscatori).
Principalele sale motorizari erau reprezentate de: M Coupe (viteza
maxima
= 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,0 s, putere maxima = 325 Cp),
M Roadster (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,4
s,
putere maxima = 321 Cp).
...... BMW M Coupe ...... BMW M Roadster ......
Notă:
Caracteristicile
inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentaţiilor conexe sunt
obţinute din surse diferite, provenind în general de pe internet
(chiar
dacă şi de la situl respectivilor producători), şi nu implică
responsabilitatea
sau garantarea proveninenţei de partea autorilor acestor pagini (fără a
uita de faptul că producătorii menţionati nu au nici un fel de
răspundere
atribuibilă prezentelor pagini).
Toate mărcile şi
emblemele prezentate mai sus
sunt
proprietatea firmelor care le-au achiziţionat. All trademarks and logo referenced herein are the
properties of their respective owners.
(Surse: www.bmw.de ; Reviste auto:
Auto Special,
Auto Catalog)