Fiat
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze   Paginile Cars Made in......Buton transfer Auto by dorinm... Italia

Producator - Fiat - Germania
         www.fiat.com
         Torino, Italia.
        Catre pagina de prezentare a Italiei
       www.autoitalia.ro
         Bucuresti, Romania (Sos. Pantelimon nr. 248-250, e-mail-uri: perugia@rdsnet.ro; sales@auto-torino-ro).

         Fabrica Italiana de Automobile Torino (FIAT) incearca in ultima vreme ca prin ofensiva de noi modele sa isi asigure un loc cat mai bun pe piata vanzarilor (sa nu spunem ceva legat de supravietuire), fie macar pe baza traditiei anterioare incontestabil acumulate. Trecerea timpului a insemnat o extindere a grupurilor de productie Fiat in Argentina (divizie careia ii merge la fel de greu ca si firmei mama), Brazilia (poate singura filiala care ii merge foarte bine - fie datorita politicii de vanzari fie datorita unui joint-venture in producerea motorizarilor cu General Motors), fara a uita de faptul ca actualul presedinte al grupului FIAT nu este altul decat Luca di Montezemolo care a condus anterior Ferrari pe drumul succesului.
          Alte unităţi de producţie pot fi întâlnite în Rosslyn, Africa de Sud.

         Albea este produsa (in Turcia de catre uzinele Tofas) in variantele 1.6 16V (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, putere maxima = 103 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Albea

         Barchetta este un veritabil si clasic roadster cabrio sport care a trait clipa unui deceniu de existenta si, din acest motiv, isi etaleaza experienta acumulata printr-un facelift cu rezultate placute si cu o semnificativa imbunatatire a perfomantelor de rulare. Este considerat a fi cel mai ieftin roadster italian remarcandu-se si printr-o linie fina a caroseriei, sunet placut al motorului, detalii simpatice, este foarte manevrabil si sportiv, dotarile de siguranta sunt din cele mai multumitoare, etc. chiar daca unii comenteaza ca manerele usilor nu prea sunt practice, acoperisul este obositor la "amplasare", pe drumuri proaste isi pierde stabilitatea, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.8 16V (viteza maxima = 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,9 s, puterea motorului = 131 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Barchetta

         Bravo/ Brava/ Marea este o serie compacta, cea mai mare a acestui producator (care are ca punct de plecare modelul Tipo), caracterizata printr-unul dintre cele mai bune rapoarte pret/ calitate, acoperind aproape toate nevoile clientilor, chiar si in conditiile in care se urmareste inlocuirea acestuia cu modelul Stilo. Motorizarile se remarca prin fiabilitate, consumuri reduse si performante deosebite, dotarile tehnice tin pasul cu moda dar, frumusetea este rareori si practica si portbagajul este destul de mic, este bine sa se evite supraincarcarea masinii deoarece apar probleme ale tractiunii combinate cu cele ale trenului de rulare, suspensia este moale si da destul de des gtrepidatii neplacute, unele motorizari consuma cam mult, sistemul de franare oboseste relatv repede la solicitari constante, tetierele din spate sunt prea joase... Cele mai cunoscute motorizari sunt reprezentate de: 80 16V SX (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,0 s, puterea motorului = 82 Cp), 100 16V SX (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, puterea motorului = 103 Cp), 115 16V ELX (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, puterea motorului = 113 Cp), TD 75 SX (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,1 s, puterea motorului = 75 Cp), TD 100 SX (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,0 s, puterea motorului = 100 Cp), JTD 105 HSX (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, puterea motorului = 105 Cp).
         Din experienta exploatarii acestui model se poate aminti de: defecte apar in special datorita supraincalzirii motoarelor, garnituri de chiulasa arse, curele de distributie rupte, au aparut probleme si din cauza aprinderii sau injectiei, bujii umede, baterii descarcate, ambreiaje uzate, inchidere centralizata nemultumitoare, imobilizator electronic si pompa de combustibil defectuoase, esapamente corodate, cutii de viteze greu functionabile, scaune fixate necorespunzator si, nu rareori, declansarea nejustificata a functiei "crash" care intrerupe alimentarea in caz de accident.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Bravo
Click si... foto se mareste la 600 x 800...
Brava
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Marea
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Cinquecento/ 500 este adevarata masina de oras a acestui producator, fiind considerata predecesoarea lui Smart, principalul accent fiind pus pe aspectul practic (masina care intruchipeaza conditiile minime pentru un automobil de oras). Problemele sale sunt reprezentate de faptul ca calitatea prelucrarii nu se ridica nici pe departe la nivelul unui autoturism modern (in interior nu se poate strica nimic deoarece echiparea este foarte saraca), esapamentul este expus la rugina, busoanele blocate nu sunt ceva greu de intalnit, capitolul siguranta nu prea are cumj sa fie "bine scris", etc. in schimb tractiunea si manevrabilitatea sunt bune, tinuta de drum asemenea, chiar daca in curbe apare tendinta de subvirare.
         Din experienta exploatarii acestui model se poate aminti de: cutia de viteze da principalele batai de cap fie prin functionare defectuoasa, fie prin zgomote puternice, fie prin desprinderea manetei schimbatorului, curelele trapezoidale se rup, cablurile se rod, la motor apar neetanseitati la supape, furtunurile de racire se sparg, amortizoarele se defecteaza destul de des, etc.

         Doblo este unul din monovolumele mai mari ale acestui producator gandit a fi o masina de agrement multilaterala (considerat a fi unul dintre cele mai practice minivanuri), exceland in ceea ce priveste oferta de spatiu, vederea panoramica este excelenta (datorita suprafetei mari reprezentate de parbrizuri), modernizari (ultimele au schimbat bordul si scaunele), trenul de rulare este destul de echilibrat, echipamentul de siguranta este mai mult decat complet, etc.. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.2 (viteza maxima = 142 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 18,9 s, puterea motorului = 65 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 168 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,6 s, puterea motorului = 103 Cp), 1.3 JTD (viteza maxima = 145 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,1 s, puterea motorului = 70 Cp), 1.9 D (viteza maxima = 141 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 20,9 s, puterea motorului = 63 Cp), 1.9 JTD (viteza maxima = 168 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,4 s, puterea motorului = 100 si 105 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Doblo

         Ideea este noul concept de monovolum (minivan) cu care doreste Fiat sa isi innoiasca conceptul de piata si oferta de modele din aceasta categorie. Se remarca printr-un spatiu interior si portbagaj incapator si modulabil, un caracter practic al interiorului dintre cele mai pregnante, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.2 16V (viteza maxima = 163 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, puterea motorului = 80 Cp), 1.4 16V (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, puterea motorului = 95 Cp), 1.3 JTD 70 16V (viteza maxima = 159 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,4 s, puterea motorului = 70 Cp), 1.9 JTD 100 8V (viteza maxima = 179 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, puterea motorului = 100 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Ideea
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Mareea este un model care a ramas neschimbat (fiind produs in Turcia) si principala sa varianta este 1.6 (viteza maxima = 187 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,0 s, putere maxima = 103 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Mareea

         Multipla face parte din seria de monovolume ale acestui producator si vine cu un bot original (convinge printr-un stiling original chiar si dupa modificarile de la finele lui 2004), cu o oferta de spatiu medie (multi spun insuficienta), habitaclu placut (la care putea sa se dea mai multa atentie detaliilor), trenul de rulare nu prea da probleme fiind chiar unul dintre cele bune (cu exceptia colaborarii cu cutia de viteze la intrarea in marsarier), motorizarile sunt puternice si economice (chiar daca destul de zgomotoase), etc., fara a mai lua in calcul faptul ca este un model permanent imbunatatit. Si la acest model producatorul asigura o vedere panoramica maxima, s-au implementat motorizari si cu gaze naturale sau GPL, dar... sunt unele probleme la deschiderea portbagajului si a actionarii electrice a geamurilor, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.6 16V (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,6 s, puterea motorului = 103 Cp), JTD 105 ELX (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,4 s, putere maxima = 105 Cp), 1.9 JTD (viteza maxima = 176 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,4 s, puterea motorului = 115 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Multipla
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Palio este un model combi proiectat de catre Centro Stile (Italia) si produs in Brazilia, ajuns deja la a treia generatie (printr-un facelift cu semnatura Giorgio Click si... foto se mareste la 600 x 800Giugiaro), cu o dotare de serie generoasa (fiind considerata a fi cea mai importanta serie a acestei divizii). Are o buna suspensie, o buna servodirectie, un spatiu interior generos, dotarile de siguranta tin pasul cu ultimele "solicitari", pretul de achizitie este destul de atractiv, un portbagaj multumitor dar ii lipseste confortul pe locurile din spate, sprijinul lateral este problematic (vizibil in curbe), vibratiile volanului pe drumurile de proasta calitate elimina senzatia de siguranta (datorita suspensiei si amortizarii nesatisfacatoare) si apar unele neglijente la finisaje (in special la capitolul prelucrare al componentelor de plastic extrem de subtiri). Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 75 (viteza maxima = 166 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 s, puterea motorului = 74 Cp), 100 16V (viteza maxima = 186 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, puterea motorului = 100 Cp), TD 70 (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, puterea motorului = 70 Cp), Weekend (viteza maxima = 153 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,5 s, puterea motorului = 60 Cp), Weekend 16V (viteza maxima = 186 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, puterea motorului = 103 Cp), Weekend Diesel (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 18,0 s, puterea motorului = 65 Cp), 1.0 8V (viteza maxima = 154 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,0 s, puterea motorului = 65 Cp), 1.8 8V (viteza maxima = 187 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,5 s, puterea motorului = 106 Cp), 1.3 8V Weekend (viteza maxima = 157 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,0 s, puterea motorului = 70 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Palio
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Panda este un vechi model al acestui producator specializat in productia de masini mini, direct derivat din Seicento (sau, cel putin, "crescut impreuna"). El este fabricat acum in Polonia fiind aproape complet modificat (imbunatatit) doreste sa inlocuiasca complet atat vechea imagine a lui Panda cat si modelul 600, fie prin faptul ca place datorita infatisarii sale elegante si originale, fie prin spatiul interior "foarte" modulabil, manevrabilitatii si agilitatii, directiei usor controlabile, ofertei de caroserii multiple (care merge pana la genul "mini SUV", etc.. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.1 (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0 s, puterea motorului = 55 Cp), 1.1 8V (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0 s, puterea motorului = 54 Cp), 1.2 (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,0 s, puterea motorului = 60 Cp), 1.2 8V (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,0 s, puterea motorului = 60 Cp), 1.3 JTD 16V (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,0 s, puterea motorului = 70 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Panda
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Panda
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Punto este un model mic, cel mai vandut model din programul acestui producator, cu un design modernist (printre cele mai vandute modele din clasa sa si care are ca predecesor modelul Uno) care prezinta unul Click si... foto se mareste la 600 x 800dintre cele mai mari interioare ale clasei sale, cu multe spatii de depozitare, un portbagaj incapator, instrumente de bord bine amplasate intr-un ansamblu bine gandit, dotarea de serie acopera majoritatea gusturilor (mai ales dupa ultimele imbunatatiri), capitolele siguranta si tinuta de drum sunt tratate la maxim posibil pentru clasa si banii investiti in masina, consumurile se "tin" de partea inferioara a plajei pentru mic litraj, etc. Trenul de rulare este tensionat dar este reglat suficient de comfortabil, stabilitatea in curbe si manevrabilitatea fiind ireprosabile, etc. Apar vechile probleme ale spatiului banchetelor din spate care este destul de restrans, performantele motoarelor lasa destul de mult de dorit intr-un tandem destul de neplacut al unei cutii de viteze lente si/ sau al unui cuplu motor inadecvat, apare (iar) problema materialelor plastice ieftine folosite la "garnisirea" habitaclului, actionarea electrica a geamurilor cedeaza frecvent, mecanismul centurilor de siguranta sauClick si... foto se mareste la 600 x 800 semnalizatorul se blocheaza, etc.. Cele mai cunoscute motorizari sunt reprezentate de: 1.2 S (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 s, puterea motorului = 60 Cp), 1.2 8V (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 s, puterea motorului = 60 Cp), 1.2 16V ELX (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,4 s, puterea motorului = 80 Cp), 1.4 16V (viteza maxima = 178 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, puterea motorului = 95 Cp), 1.8 16V (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,6 s, puterea motorului = 131 Cp), HGT (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,6 s, puterea motorului = 131 Cp), 1.3 JTD (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,4 s, puterea motorului = 70 Cp), 1.9 JTD ELX (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,2 s, puterea motorului = 80 Cp), 1.9 JTD (viteza maxima = 173 si 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,0 si 9,6 s, puterea motorului = 85 si 100 Cp).
         Din experienta exploatarii acestui model se poate aminti de: cel mai intalnit "defect" este ruperea curelei de distributie, apar probleme din cauza supraincalzirii sau scurgerilor de ulei la motor (rezultand garnituri de chiulasa arse), baterii descarcate, probleme mai creaza si electronica de aprindere, pompele de conbustibil electrice si imobilizatorul electronic, cutia de viteze poate cauza unele neplaceri, ledurile pentru airbag se aprind fara motiv, etc.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Punto
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Punto
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Punto
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Seicento/ 600 este un model mic, sprinten si agil, predestinat sa fie masina de oras, evoluat din modelul cinquecento, cu un aspect modern, conceput pentru traficul urban, produs in Polonia (dar care va fi scos sau inlocuit din productie). Portbagajul este spatios chiar daca marginea sa superioara deranjeaza (la fel ca si incuietoarea proeminenta) si in spatiul interior este redus (locurile din fata sunt inguste iar cele din spate stramte) si lipsesc locurile de depozitare si aproape tot ceea ce poate creste gradul de confort. Important este ca producatorul face pas cu pas eforturi de a imbunatati calitatea prelucrarii Cele mai cunoscute motorizari sunt reprezentate de: Seicento (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,5 s, puterea motorului = 55 Cp), Young (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, puterea motorului = 55 Cp), 1.1 (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,5 s, puterea motorului = 55 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Seicento/ 600
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Siena este o limuzina produsa de diviziile braziliana si argentiniana a Fiat, derivata din modelul Palio, in ideea de a lansa noi standarde auto pe piata Sud Americana. Insa... inca se asteapta confirmarea prin vanzari, mai ales datorita recesiunii deosebite din aceste zone. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 1.3 8V (viteza maxima = 157 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,4 s, puterea motorului = 70 Cp), 16V (viteza maxima = 168 si 186 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,6 si 10,2 s, puterea motorului = 82 si 103 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Siena

         Stilo este un nou model al clasei compacte care doreste sa atace pozitia "VW & Co" compensand vanzarile mici inregistrate cu modelele Bravo si Brava care aveau aceleasi "obiective", in special prin intermediul spatiosului combi MultiWagon. Cel mai important avantaj al modelului il constituie spatiul interior (cu numeroase detalii practice), portbagajul este destul de voluminos, suspensia este buna, precizia servodirectiei electrice este impresionanta, nivelul de siguranta este ridicat. Probleme se pare ca exista doar in ceea ce priveste calitatea prelucrarilor care nu tin pasul cu concurenta... Principalele motorizari sunt reprezentate de: 1.2 16V (viteza maxima = 166 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,6 s, puterea motorului = 80 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, puterea motorului = 103 Cp), 1.8 16V (viteza maxima = 199 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, puterea motorului = 133 Cp), 2.4 20V (viteza maxima = 215 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 s, puterea motorului = 170 Cp), 1.9 JTD 80 (viteza maxima = 167 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,0 s, puterea motorului = 80 Cp), 1.9 JTD 115 (viteza maxima = 189 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, puterea motorului = 115 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Stilo
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Stilo
Click si... foto se mareste la 600 x 800
Stilo
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Strada este un mic pick-up produs si de dizivia din Brazilia sub numele acestui producator, care a fost dezvoltat pornind de la modelul Palio. Se remarca prin faptul ca a fost creat pentru a oferi o putere maxima comparativa la dimensiunile sale.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Strada

         Ulysse este un alt monovolum (cel mai mare van al acestui constructor, realizat in colaborare cu concernul PSA), care se numara printre cei mai vechi reprezentanti ai clasei sale, fapt pentru care beneficiaza de un echilibru masina/ client demn de invidiat, fiind catalogat ca fiind un monovolum de calitate superioara. Dotarile de serie sunt dintre cele mai bune si satisfac aproape orice gust, interiorul este confortabil si placut (chiar daca tetierele nu sunt reglabile si in ceea ce priveste siguranta apar probleme datorita bordului dur si plin de canturi), rularea este buna, cu tren de rulare impecabil, pozitia pe carosabil este buna, s.a. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 S (viteza maxima = 177 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,1 s, putere maxima = 121 Cp), 2.0 16V (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,2 s, puterea motorului = 136 Cp), 3.0 V6 24V (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, puterea motorului = 204 Cp), 2.0 16V JTD (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,4 s, puterea motorului = 109 Cp), 2.2 16V JTD (viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,6 s, puterea motorului = 128 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Ulysse

         Uno/ Uno Mille este produs de divizia braziliana a FIAT si este un model mic, un veteran al pietei care ramane mereu tanar, complet descris de termenul de "ieftin dar merge" fiind cea mai ieftina masina oferita de FIAT Brazilia). A fost imbunatatit printr-un facelift care i-a schimbat partea frontala si i-a imbunatatit spatele, fara "aplicatii" la nivelul motorizarii. Cea mai cunoscuta motorizare a sa este 1.0 (viteza maxima = 151 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,2 s, puterea motorului = 55 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Uno/ Uno Mille

         Dintre prototipurile produse de Fiat putem prezenta:

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Fiat Trepiuno (2004)
(vechile minimasini italiene in noile haine tehnice)

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).
.

(2001...2012 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro)

Powered by Medow