Honda
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze   Paginile Cars Made in......Buton transfer Auto by dorinm... Japonia

Producator - Honda - Japonia
Sigla Honda
         www.honda.co.jp
         Tokyo, Japonia.
         Catre pagina de prezentare a Japoniei
         www.honda-romania.ro
         Bucuresti, Romania (B-dul Magheru nr. 8).

              Marca japoneza cunoscuta in special datorita modelelor sport, puternic motorizate (Integra, R sau NSX-R) dar si a traditionalului Civic si modelelor sale constant calitative. Noul Accord ridica foarte mult cota autoturismelor Honda concomitent lansarii si confirmarii calitatii motoarelor diesel cu semnatura "Honda". Nu trebuie uitate nici modelele microcars (Life, That's si Stepwagon), automobilele hibride - combustie interna in "concubinaj" cu propulsie alternativa cum ar fi motorul electric (Insight, Civic Hibrid) ca oferta de masini nepoluante si cu consum mic dar si off-roader-ele obisnuite prin forta motoarelor si liniile de lux.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

            Cele mai preferate dotari ale masinilor sub marca Honda (sau Acura) sunt reprezentate de:
- 2, 4 usi, cu 2 sau 5 locuri (la van-uri sau clase asemanatoare nr. de locuri fiind de 7, dar prezinta si un tot-teren "Pilot" de 8 locuri);
- pentru benzina motoare cu 3 cilindri in linie sau opusi situate transversal in fata, cu cilindree de 656 - 995 cm3, 4 cilindri in linie situate transversal in fata, cu cilindree de 1339 - 3474 cm3, 6 cilindri in V situat transversal in fata sau transversal-central, cu cilindree de 2997 - 3179 cm3 si pentru motoare cu motorina cu 4 cilindri in linie situate transversal in fata cu cilindree de 1686 cm3 (modelele cu terminatia CTO au motoare diesel);
- distributie OHC sau DOHC;
- sistem de alimentare cu injectie multipunct de benzina sau injectie directa de motorina cu turbosuflanta;
- tractiune pe punte motoare fata (modelele S2000, NSX si Vamos au punte motoare spate) sau integrala permanenta sau nu (fiind o forma foarte preferata la acest producator), controlata, cutie manuala de viteze cu 5 - 6 trepte sau automata cu 4 - 5 trepte;
- suspensie pe arcuri elicoidale dar si la unele modele pe punte McPherson cu bara stabilizatoare;
- servodirectie la unele modele,
- frane cu tamburi, disc sau discuri ventilate (cu ABS inclus la unele modele).

            Accord este o linie de modele de clasa medie care tinde sa propulseze autoturismele Honda mai ales incepand cu Click si... foto se mareste la 600 x 8002003 Click si... foto se mareste la 600 x 800cand se spune ca s-a lansat noua generatie de Honda prin intermediul modelelor Tourer (combi) si motorizarea diesel. Echiparea standard bogata se poate spune ca nu prea lasa loc de optionale, dar, in schimb, se poate lauda ca beneficiaza de cele mai performante motoare pe motorina. Gama de masini oferita de acest model pleaca de la masini obisnuite, cuminti dar ajunge si la forme dintre cele mai sportive cu putinta (tipul R), beneficiaza de o prelucrare foarte buna, habitaclul este realizat cu materiale de buna calitate, interiorul este comod si practic, din punct de vedere tehnic nu se poate reprosa nimic, sistemul de directie este exact si usor de manevrat, motorizarile sunt fiabile si de calitate, etc., dar... caroseria nu permite o vizibilitate prea buna "la spate", portbagajul are un acces ceva mai greoi (chiar daca este incapator), scaunele sunt c-am joase si au tetierele c-am mici, etc. Cele mai noi motorizari sunt Accord 2.0i (viteza maxima = 217 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 155 Cp), Accord 2.4i Type S (viteza maxima = 227 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 s, putere maxima = 190 Cp), Accord Tourer 2.0i (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 155 Cp), Accord Tourer 2.4i Type S (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,4 s, putere maxima = 190 Cp), Accord 3.0 (viteza maxima = 237 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maxima = 200 Cp), 2.2 CTDi (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 140 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Accord
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Accord
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Din experienta exploatarii acestui model putem aminti de: accesibilitate relativ usoara a apei la delco sau bujii, se inregistreaza o uzura rapida la cilindrul receptor pentru ambreiaj (in special la masinile produse in 1997-1998), stergatoarele ies relativ usor din articulatie, bateria si alternatorul dau batai de cap relativ repede, imobilizatorul electronic se blocheaza si, nu in ultimul rand, pompa de benzina da batai de cap cand nu te astepti...

            Avancier este un model combi de mare putere care face parte din clasa modelelor destinate pietei interne (Japonia). Principalele motorizari sunt: 2.3 L (viteza maxima = 202 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,0 s, putere maxima = 150 Cp), 3.0V 4 WO cu viteza maxima = 240 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,5 s, putere maxima = 215 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Avancier

         Capa este un monovolum destinat tot pietei interne, principala sa motorizare fiind: G Type 4x4 CVT (putere maxima = 98 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Capa

            Civic este un model "traditional", compact, care sufera transformari continue (cu toate ca nu s-a modificat semnificativ forma originala, mai ales datorita consideratiilor de "traditionalism" pentru acest producator al acestui model) incepand cu anul Click si... foto se mareste la 600 x 8002001. Eforturile de baza ale acestui producator (de a realiza o masina cu un raport pret/ calitate cat mai optim) se reflecta si asupra acestui model, dotarile "fata" fiind dintre cele mai bune dar si cele mai accesibile. Ca toate masinile Honda de calitate "americano-europeana" acest model acopera toate dorintele care pleaca de la consideratii practice (sau de eleganta) pana la cele sportive, oferta de spatiu este relativ mare (in special datorita unui concept de caroserie care il aseamana foarte mult cu un van) si se remarca printr-un interior accesibil si comod (specifica acestui model fiind lipsa consolei din mijloc, amplasarea schimbatorului de viteze pe bord, etc.), dotarile de siguranta sunt dintre cele mai bune, pretul este accesibil (chiar daca din considerente de a mentine vanzarile pe piata europeana, etc. si... ca dezavantaje... cutia de viteze este dimensionata "din scurt", performantele motoarelor de mic litraj sunt c-am mici, vizibilitatea este destul de redusa, fiabilitatea nu prea se incadreaza in standardele Honda, s.a. Motorizarile sunt multiple si determina semnificativ si tipul de "civic" avand de a face cu modelul clasic de Civic (berlina - viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 83 Cp) sau variante ale acestuia cum sunt Civic 1,4i (berlina cu haion - viteza maxima = 177 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 90 Cp), Civic 1,6i (berlina cu haion - viteza maxima = 187 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 110 Cp), Civic 2.0i Type R (berlina cu haion - viteza maxima = 235 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,8 s, putere maxima = 200 Cp), Civic 1,7 CTDi (berlina cu haion - viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 s, putere maxima = 100 Cp), Civic Coupe 1,7i (coupe - viteza maxima = 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,7 s, putere maxima = 120 sau 125 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Civic
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Civic
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Civic
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Din experienta exploatarii acestui model se poate aminti de faptul ca: cureaua de distributie se uzeaza relativ repede si se rupe (la fel si ambreiajul, care se schimba des, garnitura de chiulasa este usor de prajit), unele probleme de utilizare ale marsarierului, probleme la aprindere datorate in primul rand delco-ului destul de accesibil pentru umezeala, probleme la imobilizatorul electronic, termostate defecte si, atentie, frana de mana neuniforma...

            CR-V este un automobil tot-teren care a "suferit" ultimele modificari majore in 2002, care inregistreaza un succes din ce in ce mai mare in intreaga lume, fiind distribuit in doua variante care tin cont doar de luxul dotarilor interioare sau exterioare. Eforturile indreptate spre acest model determina ca, pentru el, sa se imprumute tehnica de la alte modele cum ar fi Accord, sa se creasca permanent standardele de confort si siguranta (masina fiind orientata catre cat mai multe "moduri de viata"), etc. Dotarile de siguranta acopera maxim de gusturi si cerinte posibile, trenul de rulare este destul de confortabil, directia este precisa si usor de folosit, pretul de achizitie este satisfacator, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: CRV (viteza maxima = 177 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,0 s, putere maxima = 150 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
CR-V

            Element este un autoturism de compromis intre agrement si tot-teren, realizat astfel incat sa fie foarte usor un SUV sau un pick-up, dar, "adresandu-se" clasei compacte sau tineretului beneficiaza de motorizari ceva mai putin pline de muschi (pana in 100 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Element

            Elysion este un model de van (clasa mijlocie) nou lansat de catre acest producator care implementeaza o sumedenie de high-tech-uri. Oricum, principalul efort efort al Honda este orientat catre echilibrul pret/ calitate. Principalele sale motorizari utilizeaza motoare de 160 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Elysion

            Fit este o berlina realizata in doua motorizari: Fit 1.3 (putere maxima = 86 Cp) si Fit Aria 1.3 4WO (putere maxima = 86 Cp), Fit Aria 1.5 4WD (putere maxima = 90 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Fit

         FR-V este un van cu care acest producator vrea sa castige cat mai mult posibil din piata vanzarilor de vanuri, avand o evolutie relativ similara cu modelul Jazz dar cu ceva mai multa "oferta" de variabilitate. In plus "imprumuta" multe elemente de organizare de la Fiat Multipla, motorizarile sunt preluate de la modelul Accord (motoare puternice care asigura performante bune), etc. Principalele sale motorizari beneficiaza de motoare de 120, 140 si 150 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
FR-V
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

            HR-V este allrounder-ul reprezentativ al Honda care incearca sa realizeze echilibrul optim intre un automobil de agrement (tip combi) si un offroad de calitate. Este rezultat din recarosarea modelului Logo, conferindu-se acestuia caracterul de tot-teren de mic dimensiuni, cu un confort marit, habitaclu marit si practic amenajat (chiar daca spatiul pare insuficient). Echiparea masinii este permanent imbunatatita, dotarea de serie este dintre cele mai bune, trenul de rulare asigura performante si confort (chiar daca mai mult in regim on-road decat off-road), etc. Este realizat in doua variate, cu tractiune simpla HR-V 2wd cu viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 s, putere maxima = 105 Cp si cu tractiune integrala HR-V 4wd cu viteza maxima = 162 si 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 si 11,3 s, putere maxima = 105 si 124 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
HR-V

            Inspire se vrea o berlina "de lux" de inspiratie "civic"-a, la preturile cele mai accesibile (si multi spun ca reuseste...). Oferta de spatiu este dintre cele mai bune, dotarile acopera majoritatea dorintelor, optionalele devin greu de selectat si, nu in ultimul rand, motorizarile se "invart" in jurul a 250 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Inspire

            Insight este un model coupe cu o aerodinamica foarte bine studiata, greutate diminuata la maxim, s.a., realizat in ideea unui automobil deosebit de economic. Acest deziderat a fost atins si motorizarea sa care include IMA (Integrated Motor Assist) a fost deja premiata (si nu neaparat ca motorizare hibrida). Principala sa motorizare este: viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 s, putere maxima = 70 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Insight

         Integra este un alt coupe sport al acestui producator, cu un design destul de agresiv si motorizari cat mai sportive cu putinta (atat din punct de vedere al performantelor cat si din punct de vedere al zgomotului). In acest model este investit o groaza de efort tehnic pentru a dezvolta o masina sport cat mai performanta (lucru reflectat si in amenajarea spatiului interior), dotarile de siguranta sunt dintre cele mai bune dar... exista barfe ca ar fi unele probleme legate de fiabilitate... Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.6 TI (putere maxima = 120 Cp), 1.8 Sir-G (putere maxima = 180 Cp), 1.8 Type-R (viteza maxima = 235 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,7 s, putere maxima = 190 si 200 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Integra

            Jazz este un model introdus in 2002 care se pare ca a ajuns best-seller-ul acestui producator. Din acest motiv se pare ca va veni un facelift important, bineinteles insotit de ceva imbunatatiri tehnice (bine cotate chiar de la modelul de serie, fara "imbogatirile" optionalelor) si, implicit, ale performantelor. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.2i (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,4 s, putere maxima = 78 Cp), 1.4i (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,6 s, putere maxima = 83 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Jazz

            Lagreat este un model multifunctional de inalta calitate, cu o estetica foarte asemanatoare van-ului.

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Lagreat

            Legend este un autoturism de clasa superioara, nava amiral a acestui producator, pentru care se folosesc materiale de inalta calitate tinandu-se seama atat de estetica deosebita dar si de un bun raport pret calitate (linie mai noua a producatorilor datorata faptului ca vanzarile nu confirma un optim de desfacere al acestui model chiar daca interiorul ofera tot luxul si confortul posibil), fara a mai vorbi despre dotari de serie dintre cele mai bune (tractiunea si trenul de rulare sunt dintre cele mai bune, suspensiile ireprosabile, tinuta de drum este pe cat de impunatoare pe atat de sportiva, este o masina agila si usor de directionat, etc.). Singurele sale probleme se pare ca ar fi ridicate de motorizari care sunt relativ mici, sustinand performantele sportive ale modelului prin consum ridicat de combustibil si prin mult zgomot la turatii mari, fara a mai lua in calcul si pretul mare de achizitie (chiar daca se duce un fel de politica de dumping). Dar, cu toate acestea, se pare ca productia sa se apropie de sfarsit urmand ca acest model sa fie inlocuit cu o legenda de ultima generatie. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 3.5i (viteza maxima = 215 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 153 Cp), 3.5i V6, viteza maxima = 215 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 208 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Legend

            Life dunk este unul din miniautoturismele lansate de Honda care se bazeaza pe aderenta tineretului la masini care imbina practicul cu un design deosebit si.... Nu trebuie sa uitam ca acest model este comercializat numai pe piata interna (a Japoniei)... Principalele sale motorizari se bazeaza pe puteri cuprinse intre 52 si 64 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Life dunk

         Logoeste un model creat pentru economia maxima de bani si timp in conditiile unui maxim de confort posibil, fiind creat ca o masina de oras scurta si inalta. Si, astfel, s-a nascut o limuzina conforma standardelor din clasa mica plina de tot felul de dotari care sa o faca cat mai buna. Se remarca printr-o manevrabilitate buna, sistemul de rulare este sigur si confortabil, dotarile de serie satisfac minimum de securitate si eficienta, etc. dar... centurile de siguranta inca nu pot fi reglate in inaltime, motoarele au demaraje slabe, franarea se face pe distante c-am mari, portbagajul este destul de mic (ca si spatiul de pe bancheta din spate) si, nu in ultimul rand, este foarte posibil ca acest model sa fie inlocuit in scurt timp. Principalele sale moorizari sunt reprezentate de: 1.1 (viteza maxima = 152 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,5 s, putere maxima = 65 Cp), 1.3i (viteza maxima = 152 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,5 s, putere maxima = 65 Cp), 1.3 G 4x4 CVT (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,0 s, putere maxima = 66 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Logo

            Mobilio este un alt van Honda, comercializat pe piata interna dar cu clara tenta de penetrare si pe pietele externe (oferta de spatiu este dintre cele mai bune, modularitatea avantajeaza acest model, pretul este accesibil, etc.), realizat in doua "forme" de motorizare: Mobilio 4WO (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,9 s, putere maxima = 90 Cp) si Mobilio Spike 4WO (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 110 Cp), Y (putere maxima = 90 Cp), Spike Y (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 110 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Mobilio

            NSX este un vechi "cal e bataie" Honda care se pare ca a ajuns la apogeul carierei sale chiar daca este o masina deosebit de puternica si competitiva, fiind contributia acestui producator in segmentul masinilor cu motor central. se remarca prin forta, fiabilitate, o caroserie din aliaje usoare, confort bun, etc. Chiar daca nu prea a reusiot in concurenta sa cu Porsche 911 sau Ferrari 328, fiabilitatea, performantele la rulare si agilitatea acestui model l-au facut pe producator sa ia in calcul inlocuirea acestui model ceva mai tarziu. Motorizarile intalnite la acest model sunt: NSX (coupe) cu viteza maxima = 260 sau 270 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,5 sau 5,7 s, putere maxima = 255 sau 280 Cp si NSX-T (cabrio) cu viteza maxima = 260 sau 270 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,5 sau 5,7 s, putere maxima = 255 sau 280 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
NSX

         Odyssey este un van "companie" pentru modelul Elysion, fiind clasa imediat urmatoare a acestuia. Principala sa motorizare beneficiaza de 240 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Odyssey

            Pilot este un alt tot-teren al Honda (viteza maxima = 224 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,1 s, putere maxima = 240 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Pilot

         Prelude este o serie de coupe-uri produsa de mai bine de 20 de ani, fapt care a determinat ca aceasta masina sa fie destul de sofisticata (merge pana la a avea 4 roti directoare - atentie!!! nu am zis roti motoare) si puternica pentru a fi omisa de pe lista masinilor cu caractere sportive demne de luat in seama motorizari performante, tren de rulare reglat in directia unei utilizari accentuat sportive, cutia de viteze de exceptie, etc.). Cu toate acestea, modelul va fi inlocuit in scurt timpPrincipalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0i (viteza maxima = 201 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,2 s, putere maxima = 133 Cp), 2.2i VTi (viteza maxima = 223 si 228 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 si 6,9 s, putere maxima = 185 si 200 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Prelude

        S 2000 este un model sport (roadster cu caroserie cabrio), deosebit de reusit (nu a suferit nici un fel de modificare de la data lansarii, in 2002) continua succesul inregistrat de acest producator cu celebrul model decapotabil 800. Se declara a fi o masina facuta pentru puritani, caroseria autoportanta este realizata in combinatie cu aluminiu, capota este simpla, din material plastic (si da unele batai de cap la fixarea prelatei), accesoriile bordului sunt simple, cu instrumente digitale, etc. dar si pentru sportivi, motoarele fiind si puternice si performante (depaseste chiar turatii de 9.000 ture minut), etc. Probleme ar fi doar cu pretul destul de mare de achizitie dar sa nu uitam ca beneficiem de o masina "sustrasa" din lumea formulei 1... Principalele motorizari sunt reprezentate de: Cabrio 2.0 (viteza maxima = 241 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,2 s, putere maxima = 240 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
S 2000
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Shuttle este un monovolum al acestui producator cu o oferta generoasa de spatiu (chiar daca nu si pentru locurile din spate sau, pentru toate tetierele) dar care nu procedeaza similar in ceea ce priveste dotarile devenind o masina fie prea scum platita fie prea prost dotata. Probleme apar datorita listei de dotari suplimentare deosebit de redusa, cutia de viteze beneficiaza de niste reglaje c-am ciudate, lipseste instalatia de aer conditionat calitativa, etc... In schimb motorizarea este dintre cele mai bune (chiar si in schimbul unui consum mare) si trenul de rulare este bine reglat. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.3i ES Autom. (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,2 s, putere maxima = 150 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Shuttle

        Stepwagon este considerat a fi cel mai cunoscut model tip van al firmei Honda, mic, accesibil si, mai ales, plin de utilitate. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: B (putere maxima = 160 Cp), B 4WD (putere maxima = 160 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Stepwagon

            Stream este un automobil mix intre combi si van (denumit de producator ca fiind combi-van), cu alura sport, derivat direct din modelul Civic, mai putin cunoscut tocmai datorita indraznelii acestei combinatii deosebite. Alura sa este "confirmata" si de calitatile masinii, a preluat multe din elementele de modularitate si eficienta a spatiului de la Opel Zafira, oferta de spatiu interior este mai buna decat la combi dar mai redusa decat la un van, trenul de rulare este stabil si comod, dotarile de siguranta ating standardele optime, s.a. Momentan se pare ca apar probleme doar in ceea ce priveste accesul la optionale (care nu credem ca poate dura la infinit) si numarul de scaune este tipic pentru combi... Are doua tipuri de motorizari de baza reprezentate de Stream 1,7i cu viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,1 s, putere maxima = 125 Cp si Stream 2,0i cu viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 156 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Stream

            That'S lupta pentru un echilibru intre berlina si autoturism de mic litraj si este realizat in doua motorizari: That'S (putere maxima = 52 Cp) si That'S Turbo 4WO (putere maxima = 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
That'S

            Vamos este un alt model "de combinatie" al Honda din clasa mica, care incearca sa realizeze un echilibru intre o berlina cu haion si o estetica compacta foarte asemanatoare van-ului. Are mai multe motorizari cum ar fi: Vamos si Vamos 4WO (unde difera prezenta tractiunii integrale optionale, putere maxima = 46 si 53 Cp) si Vamos turbo 4WO (cu putere maxima de 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Vamos

         Z-Turbo este un tot-teren mic destinat pietei interne a Japoniei. Principalele sale motorizari sunt reprezntate de: Z 4x4 (putere maxima = 52 Cp), Z Turbo 4x4 (putere maxima = 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Z-Turbo

Acura

                Este "derivatul de elita" al Honda oferta generala fiind reprezentata de coupe-uri si limizune echipate cu motoare puternice (V6), exclusiv pe benzina.

Click si... foto se mareste la 600 x 800.........Click si... foto se mareste la 600 x 800
RSX................................................MDX
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Dintre prototipurile produse de Honda putem prezenta:

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Honda SUT Concept (2004)
(daca e si pick-up place si mai mult americanilor)
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Honda Acura HSC
(e si Honda, e si Acura, e si succesorului lui NSX tip McLaren)

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).
.

2001...2012 dorinm.ro, (2005...2006 powering autodidactu.ro)

Powered by Medow