![]() |
![]() Mercedes |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Stuttgart, Germania. www.mercedes-benz.ro Bucuresti, Romania (B-dul Expozitiei nr. 2, e-mail-uri: vanzari.auto@autorom.ro). A-Klasse este un model lansat in ideea de a revolutiona clasa masinilor compacte si, la acest moment, se pare ca este vorba despre o inlocuire a acestuia cu generatia urmatoare. Dezavantajele ar fi reprezentate de bordul destul fragil si neergonomic, motoarele functioneaza zgomotos, contra... suspensii bine asezate, confortul este unul dintre cele mai bune din clasa sa, prelucrarea si asamblarea sunt tipice producatorului, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: A 140 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,9 s, putere maxima = 82 Cp), A 160 (viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, putere maxima = 102 Cp), A 190 (viteza maxima = 198 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,8 s, putere maxima = 125 Cp), A 210 Evolution (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 140 Cp), A 160 CDI (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,6 s, putere maxima = 60 Cp), A 170 CDI (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,1 s, putere maxima = 95 Cp). C-Klasse
este cel mai batran model din programul acestui producator beneficiind
astfel de o maturitate dovedita a produselor, chiar daca ultimele
sale CL-Klasse este o serie de forta si luc dezvoltata pe baza C-Klasse, ideea creeri acestei serii fiind evident orientata spre modele supersport (probabil, mai corect, este termenul supercar). Cele mai cunoscute motorizari sunt: 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 306 Cp), 600 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,8 s, putere maxima = 500 Cp), 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,8 s, putere maxima = 500 Cp), 65 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,4 s, putere maxima = 612 Cp). CLK-Klasse
este o serie de modele de succes create pe baza clasei C, care se pare
ca a ajuns la apogeul dezvoltarii lor cu toate ca sunt considerabil
mai E-Klasse se pare ca este modelul "pisica neagra" al acestui producator in special datorita statisticilor de vanzari, chiar daca se pare ca este cea mai populara serie a acestui producator si intentiile sale sunt de a extinge gama de modele. Cu toate acestea el ramane un Mercedes cu mobilier de cea mai inalta clasa, deplasare dintre cele mai silentioase, directie echilibrata, raportul performante/ consum/ tinuta este dintre cele mai bune... dar si un tren de rulare care da impresia de tensiune, potentialul sportiv nu este ceea ce s-a urmarit la realizarea modelului datorita consumurilor mari de combustibil care apar la asemenea consideratii.a. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 200 (viteza maxima = 209 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, putere maxima = 136 Cp), E 200 Kompressor (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 163 Cp), 240 (viteza maxima = 224 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,8 s, putere maxima = 170 Cp), 280 (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,9 s, putere maxima = 204 Cp), 320 (viteza maxima = 238 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 s, putere maxima = 224 Cp), 430 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,6 s, putere maxima = 279 Cp), 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,0 s, putere maxima = 306 Cp), E 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,7 s, putere maxima = 354 Cp), 200 CDI (viteza maxima = 199 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 102 Cp), 220 CDI (viteza maxima = 213 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,4 s, putere maxima = 143 Cp), 270 CDI (viteza maxima = 225 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,0 s, putere maxima = 170 Cp), 320 CDI (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 197 Cp), 400 CDI (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,9 s, putere maxima = 260 Cp), E 240 4-Matic (viteza maxima = 233 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 177 Cp), E 320 4-Matic (viteza maxima = 241 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,4 s, putere maxima = 224 Cp), E 500 4-Matic (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 306 Cp), fata a uita seria cu "completarea" T care da unh plus de modele. G-Klasse este deja un clasic printre modelele tot-teren (peste 25 de ani de activitate si experienta). Ce este interesant este conservatorismul legat de aspectul exterior care este usor echilibrat de toate modificarile de sub capota (motorizari si dotari preluate de la celelalte clase) si din "habitaclu" asigurand astfel, continuu, cofirmarea prin vazari a acestui autoturism. Principalele sale modificari sunt reprezentate de: 320 (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 215 Cp), 500 (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,7 s, putere maxima = 296 Cp), 270 CDI (viteza maxima = 157 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 s, putere maxima = 156 Cp), 400 CDI (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, putere maxima = 250 Cp), 320 Lang (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,3 s, putere maxima = 215 Cp), 55 Lang AMG (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,4 s, putere maxima = 354 Cp), 320 Cabrio (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 215 Cp) M-Klasse este un off-roader produs in SUA. Este caracterizat prin robustete si confort confirmate de statuisticile ridicate de vanzari ale acestui model. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: ML 350 (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,8 s, putere maxima = 235 Cp), ML 500 (viteza maxima = 222 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maxima = 292 Cp), ML 55 AMG (viteza maxima = 235 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,8 s, putere maxima = 347 Cp), 270 CDI (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,9 s, putere maxima = 163 Cp), 400 CDI (viteza maxima = 213 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,1 s, putere maxima = 250 Cp). S-Klasseeste un model care a devenit mult mai dinamic decat predecesorul sau, castigand astfel, rapid, si mai multi clienti chiar daca pretul sare cu mult peste clasa de mijloc (de care apartine). In esenta avem de a face cu o limuzina care doreste sa atinga perfectiunea si, dupa 5 ani de evolutie a ultimelor modele se pare ca nu prea mai este mult de lucru. Are aspectul unui automobil sport compact, directia este de exceptie, suspensia pneumatica dar... cauciucurile sunt dure (datorita faptului ca nu s-a tinut cont de faptul ca greutatea masinii s-a diminuat foarte mult), motorul este zgomotos la eforturi mari, parbrizul pare prea aproape de sofer, etc. Principalele motorizari sunt reprezentate de: S 320 (viteza maxima = 240 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, S 350 (viteza maxima = 246 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,6 s, putere maxima = 245 Cp), putere maxima = 224 Cp), S 430 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,3 s, putere maxima = 279 Cp), S 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,5 s, putere maxima = 306 Cp), S 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,0 s, putere maxima = 360 Cp), S 65 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,4 s, putere maxima = 312 Cp), S 600 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 367 Cp), S 320 CDI (viteza maxima = 228 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,5 s, putere maxima = 197 Cp), S 400 CDI (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,8 s, putere maxima = 250 Cp), S 350 4-Mastic (viteza maxima = 241 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 s, putere maxima = 245 Cp), S 430 4-Matic (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,4 s, putere maxima = 279 Cp), S 500 4-Matic (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,5 s, putere maxima = 306 Cp). SL-Klasse este seria de modele supersport, declarate fiind de la momentul conceptiei lor chiar de catre producator desi, de cele mai multe ori, luul si paleta de dotari ale modelului "intimideaza" clientul care nu mai reuseste sa faca distinctia intre sport si opulent. Importanta speciala a acestei serii este completata si de talentul sau dublu de coupe si cabrio, transformarea de la o varianta la cealalta durand doar cele 16 minute necesare culisarilor. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 350 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,2 s, putere maxima = 245 Cp), 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 306 Cp), 600 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,7 s, putere maxima = 500 Cp), 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,7 s, putere maxima = 500 Cp). SLK-Klasse este un model dedicat masinilor cabrio, care a lansat in urma cu peste 7 ani genialul acoperis de tabla escamotabil si care a dus la o cerere deosebit de mare. Intre timp a fost pregatit urmasul acestui model de succes, in special datorita scaderii interesului fata de SLK. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 200 Kompressor (viteza maxima = 223 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 163 Cp), 230 Kompressor (viteza maxima = 240 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,2 s, putere maxima = 197 Cp), 320 (viteza maxima = 245 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,9 s, putere maxima = 218 Cp), 32 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 354 Cp). SLR-Klasse este sectorul de masini supersport/ superlux (se afirma: "ce este Maybach pentru limuzine este SLR pentru masinile sport"). Poate ca toate acestea se datoreaza si faptului ca exista o stransa colaborare cu McLaren (acesta produce in jus de 500 de exemplare la uzina sa din Woking, Anglia), numeroase dintre aceste modele facand trecerea lejer catre autoturismele de formula. Principalele sale calitati pot fi deduse din ce urmeaza: SLR (viteza maxima = 334 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,0 s, putere maxima = 626 Cp).
V-Klasse este o serie de monovolume care incearca sa lanseze acest producator si in aceasta categorie. Cu toate acestea apar probleme in ceea ce priveste nivelul calitatii prelucrarii chiar daca motorizarile sunt foarte bune, trenul de rulare depaseste standardele medii cu toate ca apar probleme la cutia de viteze si directia ofera prea putin contact cu carosabilul si franele reactioneaza destul de greu, bordul are un design foarte modern, oferta de spatiu este dintre cele mai bune, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: V230 (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,1 s, putere maxima = 143 Cp), V280 (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 s, putere maxima = 187 Cp), V200 CDI (viteza maxima = 102 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 20,6 s, putere maxima = 102 Cp). Vaneo este un van compact cu tehnologie "imprumutata" de la A-Klasse. Compact si spatios, dotat cu ceea ce trebuie dar pretul relativ ridicat il face sa nu confirme prin vanzari valoarea sa. Principalele sale modificari sunt reprezentate de: Vaneo (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,8 s, putere maxima = 82 Cp), 1.6 (viteza maxima = 167 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 102 Cp), 1.9 (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,1 s, putere maxima = 125 Cp), CDI (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 19,5 s, putere maxima = 75 Cp), CDI 1.7 (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,0 s, putere maxima = 91 Cp). Viano este un compromis intre un autoturism si o autoutilitara in ideea de a inlocui clasa V inca din 1996. Aceste lucruri se datoreaza in special faptului ca s-a dorit marirea la maxim a confortului si a imprimarii unor standarde de limuzina grand volum. Se remarca printr-o modularitate interioara deosebita, are sine pentru montarea/ manipularea scaunelor, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 3.0 (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 190 Cp), 3.2 (viteza maxima = 191 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 218 Cp), 2.0 CDI (viteza maxima = 157 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,2 s, putere maxima = 109 Cp), 2.2 CDI (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,0 s, putere maxima = 150 Cp), 3.0 L (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 190 Cp), 3.0 XL (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 190 Cp). Dintre prototipurile produse de Mercedes putem prezenta:
Modelele produse in Austria sunt G (cabrio, station wagon, pick-up), E sedan, E4 Matic (sedan, station wagon). Alte unităţi de producţie sunt reprezentate de Pretoria, Africa de Sud. Nota:
Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al
documentatiilor
conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe
internet
(chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica
responsabilitatea
sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a
uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de
raspundere
atribuibila prezentelor pagini). |
![]() (2001...2012 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) |