Click oferta de carte Dorin M

Mercedes
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze   Paginile Cars Made in......Buton transfer Auto by dorinm... Japonia

         www.mercedes.de
         Stuttgart, Germania.
         Catre pagina de prezentare a Germaniei
         www.mercedes-benz.ro
         Bucuresti, Romania (B-dul Expozitiei nr. 2, e-mail-uri: vanzari.auto@autorom.ro).

         A-Klasse este un model lansat in ideea de a revolutiona clasa masinilor compacte si, la acest moment, se pare ca este vorba despre o inlocuire a acestuia cu generatia urmatoare. Dezavantajele ar fi reprezentate de bordul destul fragil si neergonomic, motoarele functioneaza zgomotos, contra... suspensii bine asezate, confortul este unul dintre cele mai bune din clasa sa, prelucrarea si asamblarea sunt tipice producatorului, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: A 140 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,9 s, putere maxima = 82 Cp), A 160 (viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, putere maxima = 102 Cp), A 190 (viteza maxima = 198 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,8 s, putere maxima = 125 Cp), A 210 Evolution (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 140 Cp), A 160 CDI (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,6 s, putere maxima = 60 Cp), A 170 CDI (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,1 s, putere maxima = 95 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
A-Klasse

         C-Klasse este cel mai batran model din programul acestui producator beneficiind astfel de o maturitate dovedita a produselor, chiar daca ultimele sale Click si... foto se mareste la 600 x 800modele au fost introduce in anul 2000. El ofera ceva mai putin loc decat modelele superioare dar ceea ce ramane este de o calitate deosebita care justifica preturile de achizitie ale masinii, securitatea este deosebit de buna, zgomotele interioare aproape nu exista, totul este comod si accesibil, tinuta de drum este impecabila, avem de a face cu un model care tine la consumurile de combustibil reduse, s.a. dar... acest model se remarca prin preturile ridicate comparativ cu ceea ce se achizitioneaza... Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 180 (viteza maxima = 193 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,0 s, putere maxima = 122 Cp), 200 (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,0 s, putere maxima = 136 Cp), 240 (viteza maxima = 218 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 170 Cp), 230 K (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,4 s, putere maxima = 193 Cp), 280 (viteza maxima = 232 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 197 Cp), C 43 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,5 s, putere maxima = 306 Cp), 200 CDI (viteza maxima = 183 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,4 s, putere maxima = 102 Cp), 220 CDI (viteza maxima = 198 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 125 Cp), 250 TD (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, putere maxima = 150 Cp), C 180 Kompressor Sportcoupe (viteza maxima = 223 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,7 s, putere maxima = 143 Cp), C 200 Kompressor Sportcoupe (viteza maxima = 234 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 163 Cp), C 230 Kompressor Sportcoupe (viteza maxima = 239 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,1 s, putere maxima = 192 Cp), C 320 Sportcoupe (viteza maxima = 248 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maxima = 218 Cp), C 200 CDI Sportcoupe (viteza maxima = 208 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 122 Cp), etc. - este vorba despre un model care are o gama de modele deosebit de bogata, fiind si best-seller-ul acestui producator.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
C-Klasse

         CL-Klasse este o serie de forta si luc dezvoltata pe baza C-Klasse, ideea creeri acestei serii fiind evident orientata spre modele supersport (probabil, mai corect, este termenul supercar). Cele mai cunoscute motorizari sunt: 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 306 Cp), 600 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,8 s, putere maxima = 500 Cp), 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,8 s, putere maxima = 500 Cp), 65 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,4 s, putere maxima = 612 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
CL-Klasse

         CLK-Klasse este o serie de modele de succes create pe baza clasei C, care se pare ca a ajuns la apogeul dezvoltarii lor cu toate ca sunt considerabil mai Click si... foto se mareste la 600 x 800scumpe decat limuzinele relativ similare ale aceluiasi producator. Se remarca prin faptul ca beneficiaza de linii mult mai atractive Click si... foto se mareste la 600 x 800care vor sa compenseze faptul ca se diminueaza oferta de spatiu (chiar daca nesemnificativ). Principalele motorizari sunt reprezentate de: 200 Kompressor (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 163 Cp), 240 (viteza maxima = 236 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,2 s, putere maxima = 170 Cp), 320 (viteza maxima = 244 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 s, putere maxima = 218 Cp), 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,0 s, putere maxima = 306 Cp), 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 367 Cp), 270 CDI (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,2 s, putere maxima = 170 Cp), 200 Kompressor Cabriolet (viteza maxima = 225 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,8 s, putere maxima = 163 Cp), 240 Cabriolet (viteza maxima = 232 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,7 s, putere maxima = 170 Cp), 320 Cabriolet (viteza maxima = 241 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 218 Cp), 500 Cabriolet (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,2 s, putere maxima = 306 Cp), 55 AMG Cabriolet (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,4 s, putere maxima = 367 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
CLK-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

          E-Klasse se pare ca este modelul "pisica neagra" al acestui producator in special datorita statisticilor de vanzari, chiar daca se pare ca este cea mai populara serie a acestui producator si intentiile sale sunt de a extinge gama de modele. Cu toate acestea el ramane un Mercedes cu mobilier de cea mai inalta clasa, deplasare dintre cele mai silentioase, directie echilibrata, raportul performante/ consum/ tinuta este dintre cele mai bune... dar si un tren de rulare care da impresia de tensiune, potentialul sportiv nu este ceea ce s-a urmarit la realizarea modelului datorita consumurilor mari de combustibil care apar la asemenea consideratii.a. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 200 (viteza maxima = 209 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, putere maxima = 136 Cp), E 200 Kompressor (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 163 Cp), 240 (viteza maxima = 224 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,8 s, putere maxima = 170 Cp), 280 (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,9 s, putere maxima = 204 Cp), 320 (viteza maxima = 238 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 s, putere maxima = 224 Cp), 430 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,6 s, putere maxima = 279 Cp), 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,0 s, putere maxima = 306 Cp), E 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,7 s, putere maxima = 354 Cp), 200 CDI (viteza maxima = 199 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 102 Cp), 220 CDI (viteza maxima = 213 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,4 s, putere maxima = 143 Cp), 270 CDI (viteza maxima = 225 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,0 s, putere maxima = 170 Cp), 320 CDI (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 197 Cp), 400 CDI (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,9 s, putere maxima = 260 Cp), E 240 4-Matic (viteza maxima = 233 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 177 Cp), E 320 4-Matic (viteza maxima = 241 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,4 s, putere maxima = 224 Cp), E 500 4-Matic (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 306 Cp), fata a uita seria cu "completarea" T care da unh plus de modele.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
E-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         G-Klasse este deja un clasic printre modelele tot-teren (peste 25 de ani de activitate si experienta). Ce este interesant este conservatorismul legat de aspectul exterior care este usor echilibrat de toate modificarile de sub capota (motorizari si dotari preluate de la celelalte clase) si din "habitaclu" asigurand astfel, continuu, cofirmarea prin vazari a acestui autoturism. Principalele sale modificari sunt reprezentate de: 320 (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 215 Cp), 500 (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,7 s, putere maxima = 296 Cp), 270 CDI (viteza maxima = 157 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 s, putere maxima = 156 Cp), 400 CDI (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, putere maxima = 250 Cp), 320 Lang (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,3 s, putere maxima = 215 Cp), 55 Lang AMG (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,4 s, putere maxima = 354 Cp), 320 Cabrio (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 215 Cp)

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
G-Klasse

         M-Klasse este un off-roader produs in SUA. Este caracterizat prin robustete si confort confirmate de statuisticile ridicate de vanzari ale acestui model. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: ML 350 (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,8 s, putere maxima = 235 Cp), ML 500 (viteza maxima = 222 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maxima = 292 Cp), ML 55 AMG (viteza maxima = 235 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,8 s, putere maxima = 347 Cp), 270 CDI (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,9 s, putere maxima = 163 Cp), 400 CDI (viteza maxima = 213 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,1 s, putere maxima = 250 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
M-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
M-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
M-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         S-Klasseeste un model care a devenit mult mai dinamic decat predecesorul sau, castigand astfel, rapid, si mai multi clienti chiar daca pretul sare cu mult peste clasa de mijloc (de care apartine). In esenta avem de a face cu o limuzina care doreste sa atinga perfectiunea si, dupa 5 ani de evolutie a ultimelor modele se pare ca nu prea mai este mult de lucru. Are aspectul unui automobil sport compact, directia este de exceptie, suspensia pneumatica dar... cauciucurile sunt dure (datorita faptului ca nu s-a tinut cont de faptul ca greutatea masinii s-a diminuat foarte mult), motorul este zgomotos la eforturi mari, parbrizul pare prea aproape de sofer, etc. Principalele motorizari sunt reprezentate de: S 320 (viteza maxima = 240 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, S 350 (viteza maxima = 246 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,6 s, putere maxima = 245 Cp), putere maxima = 224 Cp), S 430 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,3 s, putere maxima = 279 Cp), S 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,5 s, putere maxima = 306 Cp), S 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,0 s, putere maxima = 360 Cp), S 65 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,4 s, putere maxima = 312 Cp), S 600 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 367 Cp), S 320 CDI (viteza maxima = 228 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,5 s, putere maxima = 197 Cp), S 400 CDI (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,8 s, putere maxima = 250 Cp), S 350 4-Mastic (viteza maxima = 241 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,9 s, putere maxima = 245 Cp), S 430 4-Matic (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,4 s, putere maxima = 279 Cp), S 500 4-Matic (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,5 s, putere maxima = 306 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
S-Klasse

         SL-Klasse este seria de modele supersport, declarate fiind de la momentul conceptiei lor chiar de catre producator desi, de cele mai multe ori, luul si paleta de dotari ale modelului "intimideaza" clientul care nu mai reuseste sa faca distinctia intre sport si opulent. Importanta speciala a acestei serii este completata si de talentul sau dublu de coupe si cabrio, transformarea de la o varianta la cealalta durand doar cele 16 minute necesare culisarilor. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 350 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,2 s, putere maxima = 245 Cp), 500 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,3 s, putere maxima = 306 Cp), 600 (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,7 s, putere maxima = 500 Cp), 55 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,7 s, putere maxima = 500 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
SL-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         SLK-Klasse este un model dedicat masinilor cabrio, care a lansat in urma cu peste 7 ani genialul acoperis de tabla escamotabil si care a dus la o cerere deosebit de mare. Intre timp a fost pregatit urmasul acestui model de succes, in special datorita scaderii interesului fata de SLK. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 200 Kompressor (viteza maxima = 223 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 163 Cp), 230 Kompressor (viteza maxima = 240 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,2 s, putere maxima = 197 Cp), 320 (viteza maxima = 245 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,9 s, putere maxima = 218 Cp), 32 AMG (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 354 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
SLK-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
SLK-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         SLR-Klasse este sectorul de masini supersport/ superlux (se afirma: "ce este Maybach pentru limuzine este SLR pentru masinile sport"). Poate ca toate acestea se datoreaza si faptului ca exista o stransa colaborare cu McLaren (acesta produce in jus de 500 de exemplare la uzina sa din Woking, Anglia), numeroase dintre aceste modele facand trecerea lejer catre autoturismele de formula. Principalele sale calitati pot fi deduse din ce urmeaza: SLR (viteza maxima = 334 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,0 s, putere maxima = 626 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
SLR-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
SLR-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
SLR-Klasse
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         V-Klasse este o serie de monovolume care incearca sa lanseze acest producator si in aceasta categorie. Cu toate acestea apar probleme in ceea ce priveste nivelul calitatii prelucrarii chiar daca motorizarile sunt foarte bune, trenul de rulare depaseste standardele medii cu toate ca apar probleme la cutia de viteze si directia ofera prea putin contact cu carosabilul si franele reactioneaza destul de greu, bordul are un design foarte modern, oferta de spatiu este dintre cele mai bune, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: V230 (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,1 s, putere maxima = 143 Cp), V280 (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 s, putere maxima = 187 Cp), V200 CDI (viteza maxima = 102 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 20,6 s, putere maxima = 102 Cp).

         Vaneo este un van compact cu tehnologie "imprumutata" de la A-Klasse. Compact si spatios, dotat cu ceea ce trebuie dar pretul relativ ridicat il face sa nu confirme prin vanzari valoarea sa. Principalele sale modificari sunt reprezentate de: Vaneo (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,8 s, putere maxima = 82 Cp), 1.6 (viteza maxima = 167 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 102 Cp), 1.9 (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,1 s, putere maxima = 125 Cp), CDI (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 19,5 s, putere maxima = 75 Cp), CDI 1.7 (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,0 s, putere maxima = 91 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Vaneo

         Viano este un compromis intre un autoturism si o autoutilitara in ideea de a inlocui clasa V inca din 1996. Aceste lucruri se datoreaza in special faptului ca s-a dorit marirea la maxim a confortului si a imprimarii unor standarde de limuzina grand volum. Se remarca printr-o modularitate interioara deosebita, are sine pentru montarea/ manipularea scaunelor, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 3.0 (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 190 Cp), 3.2 (viteza maxima = 191 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 218 Cp), 2.0 CDI (viteza maxima = 157 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,2 s, putere maxima = 109 Cp), 2.2 CDI (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,0 s, putere maxima = 150 Cp), 3.0 L (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 190 Cp), 3.0 XL (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 190 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Viano

         Dintre prototipurile produse de Mercedes putem prezenta:

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Mercedes CSL (2003)
(o limuzina, coupe, care delimiteaza ultima tehnica)
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Mercedes Benz F500 (2003)
(dimensiuni tip S-Klasse, realizare high-tech)

         Modelele produse in Austria sunt G (cabrio, station wagon, pick-up), E sedan, E4 Matic (sedan, station wagon). Alte unităţi de producţie sunt reprezentate de Pretoria, Africa de Sud.

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).

Powered by Medow
(2001...2012 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro)