Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

Peugeot
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - Peugeot - Franta
Sigla Peugeot
         www.peugeot.fr
         Paris, Franta.
         www.peugeot.com.ro
         Bucuresti, Romania (Calea Bucuresti nr. 24; e-mail-uri: office@eurial.ro).

         106 este unul din modelele "batrane" care tine pasul inca chiar si cu masini cum ar fi un VW Lupo dar care isi continua nestingherit evolutia mai ales ca s-a decis ca va inlocui segmentul de piata al lui Citroen Saxo pana la reechiparea sa (cand se pare ca este pusa in pericol continuitatea productiei la 106 chiar si prin inlocuirea lui cu modelul 107 construit impreuna cu Toyota). Acest lucru se datoreza in special ca nu prezinta lipsuri grave, fiind sub standardele vremurilor mai ales datorita zgarceniei la dotari (interiorul putea fi mult mai bine finisat, apar probleme cu stergatoarele, etc.) si orice "solicitare" suplimentara induce cresteri de pret care nu mai sub usor de suportat. In schimb portbagajul este destul de incapator, spatiile de depozitare ale maruntisurilor sunt destuld e bine echilibrate, tinuta de drum este bine realizata, s.a. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Spec. 1.0 (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 19,4 s, putere maxima = 45 Cp), Spec. 1.1 (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,4 s, putere maxima = 60 Cp), Sport 1.4 (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 s, putere maxima = 75 Cp), Spec. D (viteza maxima = 157 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 18,5 s, putere maxima = 55 Cp), 60 (viteza maxima = 167 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 60 Cp), D 55 (viteza maxima = 158 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 18,5 s, putere maxima = 57 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
106

         206 este un model "urmas" a lui 205 (lansat in 1998), preferatul femeilor, din clasa compact, care atrage printr-un eficient raport pret/ calitate, incadrandu-se datorita tuturor acestuor atuuri printre cele mai vandute modele ale acestui producator. Acest lucru atrage dupa el spatii interioare destul de mici, bordul este situat prea jos, volanul este destul de "lunecos" (chiar daca este reglabil), apar unele greutati in folosirea cutiei de viteze, dar... oferta de optionale este foarte buna, trenul de rulare este din cele mai bune chiar si pentru clase superioare. Top modelul clasei are abrevierea RC. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 1.1 (viteza maxima = 158 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,5 s, putere maxima = 60 Cp), 1.4 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,2 s, putere maxima = 75 Cp), 1.6 (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 89 Cp), S16 (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,4 s, putere maxima = 135 Cp), 60 (viteza maxima = 158 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,2 s, putere maxima = 60 Cp), 75 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,2 s, putere maxima = 75 Cp), 110 (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 109 Cp), HDi eco 70 (viteza maxima = 168 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,7 s, putere maxima = 68 Cp), HDi eco 90 (viteza maxima = 179 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,8 s, putere maxima = 90 Cp), RC (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,4 s, putere maxima = 177 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
206
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Seria 206 se remarca si prin intermediul modelului 206 CC primul model coupe-cabrio din clasa mica. Principalele lui motorizari sunt reprezentate de: CC 110 (viteza maxima = 193 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 s, putere maxima = 109 Cp), CC 135 (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 136 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
206 CC
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
         Versiunea combi a acestui model poarta numele de Sport Wagon si se bazeaza pe dezvoltarea top modelului clasei (RC). Principalele lui motorizari sunt: SW 60 (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,8 s, putere maxima = 60 Cp), SW 75 (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,3 s, putere maxima = 75 Cp), SW 110 (viteza maxima = 194 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 109 Cp), SW 135 (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 136 Cp), SW HDi eco 70 (viteza maxima = 168 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,6 s, putere maxima = 68 Cp), SW HDi 90 (viteza maxima = 179 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 90 Cp).
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
RC..................................................SW

         306 este o masina de succes chiar daca motorizarile sunt c-am zgomotoase, mecanismul de rulare este c-am tensionat, schimbatorul de viteze se c-am blocheaza, etc. Dar trenul de rulare este bine realizat, directia are precizie, franele sunt bune, portbagajul este destul de incapator, s.a. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 1.4 (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,7 s, putere maxima = 75 Cp), 1.6 (viteza maxima = 178 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 89 Cp), 1.8 16V (viteza maxima = 192 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 s, putere maxima = 110 Cp), 2.0 16V (viteza maxima = 202 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,4 s, putere maxima = 132 Cp), S16 (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,8 s, putere maxima = 163 Cp), 1.9 D (viteza maxima = 161 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,9 s, putere maxima = 70 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
306
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         307 este dezvoltarea directa a modelului 306 in ideea de a concura cat mai eficient in clasa sa cu VW Golf. Acest argument face producatorul sa dea atentie maxima acestei serii, volumul vanzarilor recompensand eforturile acestuia. Si aici s-a adoptat inovatia de la modelul 206 creandu-se un model coupe-cabrio identificabil sub indexul CC. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 75 (viteza maxima = 167 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,6 s, putere maxima = 75 Cp), 110 (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 109 Cp), 135 (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 136 Cp), HDi 70 (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,1 s, putere maxima = 68 Cp), HDi 90 (viteza maxima = 179 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,4 s, putere maxima = 90 Cp), HDi FAP 110 (viteza maxima = 188 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,3 s, putere maxima = 107 Cp), CC 135 (viteza maxima = 207 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, putere maxima = 136 Cp), CC 180 (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,5 s, putere maxima = 177 Cp), Break SW 110 (viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,9 s, putere maxima = 109 Cp), Break SW 135 (viteza maxima = 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,8 s, putere maxima = 136 Cp), Break SW HDi 90 (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,7 s, putere maxima = 90 Cp), Break SW HDi FAP 110 (viteza maxima = 183 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 s, putere maxima = 107 Cp)

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
307
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
307
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         406 este o masina de clasa mijlocie care avanseaza incetul cu incetul spre stelele acestei clase (coupe-ul fiind desenat de Pininfarina) reprezentand si un suport real pentru eventualul succes al succesorului sau, seria 407. Momentan aspectul exterior si motorizarile sunt dintre cele mai bune (motor, tren de rulare, suspensii, etc.), fara a uita de raportul pret/ calitate. Insa neglijenta in prelucrarea si asamblarea acestui model sar imediat in ochi, suprafetele fiind invelite cu metal sau plastic de proasta calitate, scaunele sunt moi si cedeaza usor, etc. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 1.8 (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,6 s, putere maxima = 90 Cp), 1.8 16V (viteza maxima = 194 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 110 Cp), 2.0 16V (viteza maxima = 208 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, putere maxima = 135 Cp), 3.0 V6 (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 191 Cp), 2.0 HDi (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,5 s, putere maxima = 90 Cp), 115 (viteza maxima = 197 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,3 s, putere maxima = 116 Cp), 135 (viteza maxima = 208 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,0 s, putere maxima = 136 Cp), V6 210 (viteza maxima = 232 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,5 s, putere maxima = 207 Cp), HDi 110 (viteza maxima = 191 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 s, putere maxima = 107 Cp), HDi 135 (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, putere maxima = 133 Cp), Break 115 (viteza maxima = 193 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,8 s, putere maxima = 116 Cp), Break 135 (viteza maxima = 201 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, putere maxima = 136 Cp), Break V6 210 (viteza maxima = 226 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,7 s, putere maxima = 207 Cp), Break HDi 110 (viteza maxima = 186 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,4 s, putere maxima = 107 Cp), Break HDi 135 (viteza maxima = 201 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 133 Cp), Coupe 160 (viteza maxima = 218 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,2 s, putere maxima = 158 Cp), Coupe V6 210 (viteza maxima = 240 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maxima = 207 Cp), Coupe HDi 135 (viteza maxima = 201 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 133 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
406
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
406
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         407 este continuatorul stafetei pentru concurenta la clasa mijlocie si la lupta cu standardele germane pentru aceasta clasa.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
407
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
407
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         In sensul "plusului" ofertei pentru acest model, spre finele lui 2004 s-a lansat varianta de 407 "actualizata" sub denumirea de 407 Silhouette care se remarca ca o masina asupra careia s-a intervenit atat din punct de vedere al look-ului cat si al tehnologiei inglobate "spre oferta"...

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
407 Silhouette
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
407 Silhouette
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Nota: Modelul 407 Silhouette se pare ca este similar cu modelul Peugeot 907 sau, cel putin, asa reiese din documentatiile gasite pe net. Interesant este ca datele despre ambele modele au fost obtinute din "surse de incredere" (ale caror nume nu le pomenesc deoarece este vorba despre adevarati titani din lumea revistelor auto). Oricum, parerea noastra este ca este vorba despre Peugeot 907 (ultima perioada de timp intarind parerea noastra - dar acest lucru nu ne permite sa contrazicem ceea ce am gasit pe net)...

         607 este un model din clasa superioara care se produce incepand cu anul 2000 dar care inca de luptat cu concurenta germana. Din acest motiv dotarile sunt permanent perfectionate, motorizarile echilibrate si iar echilibrate, s.a. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 160 (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 158 Cp), V6 210 (viteza maxima = 240 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,1 s, putere maxima = 207 Cp), HDi 135 (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,7 s, putere maxima = 133 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
607
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         806 este un van (incadrat in seria eurovanurilor) care a fost inlocuit in 2002 cu seria 807. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 

Click si... foto se mareste la 600 x 800
806

         807 este un eurovan, urmasul modelului 806, pereche cu Citroen C8, Fiat Ulysee si Lancia Zeta (in cadrul unui joint venture intre PSA si Fiat). Caracteristic pentru aceasta serie constructiva este usa laterala glisanta. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,2 s, putere maxima = 136 Cp), 2.2 (viteza maxima = 196 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,6 s, putere maxima = 158 Cp), 3.0 V6 (viteza maxima = 206 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,0 s, putere maxima = 204 Cp), 2.0 HDi (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,6 s, putere maxima = 107 Cp), 2.2 HDi (viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,6 s, putere maxima = 128 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
807

         907 este un produs prin care Peugeot doreste o lansare puternica pe piata masinilor supersport. S-a nascut o masina coupe care poarta amprente clare de design de la Porsche si Ferrari 612 (cu care se pare ca va concura direct, are un motor cu 12 cilindri (caracteristic acestei masini fiind vizualizarea celor 12 valve printr-un artificiu tip "hot rod") este realizata din cele mai bune materiale (greutatea masinii fiind de doar 1400 kg), etc., etc., etc. Totul este de calitate dar, evident, si pretul va fi pe masura.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
907
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
907
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Partner este un combi in directa concurenta cu Citroen Berlingo si Renaul Kangoo, facand parte din categoria modelelor de loisir. Este reactualizat din toate punctele de vedere, s-a trecut la tractiunea integrala, etc. totul fiind cat mai bun calitativ. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 75 (viteza maxima = 151 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,5 s, putere maxima = 89 Cp), 110 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 s, putere maxima = 109 Cp), D 70 (viteza maxima = 142 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 19,9 s, putere maxima = 70 Cp), HDi 90 (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,5 s, putere maxima = 90 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Partner

         Dintre prototipurile produse de Peugeot putem prezenta:

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Peugeot 407 Elixir (2003)
(o masina sportiva, de lux, varf al clasei 407)
Click si... foto se mareste la 600 x 800
Peugeot Hoggar (2003)
(un buggy puternic, gata de a intra oriunde)

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).
.

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow