![]() |
![]() Proton |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shah Alam, Malayesia. Este un producator care imbina interesele statului malaiesian cu firma Mitsubishi si care produce, bineinteles, modele de succes ale ultimului in ideea unei cat mai bune "interferente" pe piata interna sau pe cea europeana (dar este vorba numai despre piata engleza, restul de productie fiind exclusiv destinat tarii producatorului). Motivul pentru care se realizeaza comercializare numai pe piata britanica este simplu, firma Proton fiind proprietarul firmei Lotus, al carei personal participa la realizarea fiecarui nou model Proton. 300 este o serie care "se trage tehnic" din modelul Mitsubishi Colt. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 313i (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,0 s, putere maxima = 75 Cp), 316 GLSi (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,3 s, putere maxima = 95 Cp), 318 GTi (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,8 s, putere maxima = 135 Cp). 400 este un model al unui producator care doreste sa se afirme dar care mai are mult de lucrat, chiar daca totul provine din platforma tehnica a lui Mitsubishi Lancer. Astfel, deficientele in domeniul sigurantei sunt destul de mari, inclusiv securitatea activa (franare, tren de rulare, etc.), servodirectia da impresia de greutate si lipsa de agilitate, etc., fotoliile interioare sunt ieftine si obositoare, etc.. Dar, tinuta de drum nu ofera surprize neplacute... Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 413 GLi (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 75 Cp), 413 GLSi (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 75 Cp), 415 GLSi (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,1 s, putere maxima = 87 Cp), 416 GLSi (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 95 Cp), 416 GLXi (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 95 Cp), 418 LRS (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,0 s, putere maxima = 135 Cp). Gen.2 este limuzina asupra careia isi concentreaza atentia acest producator deoarece se pare ca va inlocui seriile Satria si Wira. Perdana este o limuzina care se bazeaza tot pe tehnica Mitsubishi (din directia modelului Galant), considerata a fi produsul de top a acestui producator. Principala sa motorizare este reprezentata de: V6 (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,0 s, putere maxima = 150 Cp). Putra este o limuzina realizata pe baza tehnica a lui Mitsubishi Lancer (fiind considerata din acest motiv urmasa seriei 400), de clasa mijlocie inferioara, care face parte dintre produsele de varf ale acestui producator. Principala sa motorizare este reprezentata de: 1.8 (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,0 s, putere maxima = 135 Cp). Satria este o limuzina care se bazeaza pe o mai veche generatie de Mitsubishi Colt (din anii '90 - fiind considerata din acest motiv urmasa seriei 300) care va fi retrasa intr-un timp oarecare din productie pentru a fi inlocuita cu seria Gen.2. Principala sa motorizare este reprezentata de: 1.8 (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,8 s, putere maxima = 135 Cp). Waja este o limuzina de clasa mijlocie (are denumirea de Impaian in Anglia), prima creatie tehnica complet atribuibila acestui producator. Principala sa motorizare este: 1.6 (viteza maxima = 186 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,0 s, putere maxima = 103 Cp). Wira este o limuzina de clasa mijlocie inferioara care se bazeaza pe platforma tehnica a lui Mitsubishi Colt si care va fi inlocuita intr-un timp oarecare cu modelul Gen.2. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.3 (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 75 Cp), 1.6 (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 95 Cp). Nota:
Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor
conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet
(chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea
sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a
uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere
atribuibila prezentelor pagini).
|
![]() |