Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

Renault
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - Renault - Franta
Sigla Renault
         www.renault.fr
         Boulogne Billancourt, Franta.

Click si... foto se mareste la 600 x 800         Este unul dintre cei mai vechi si cunoscuti producatori din Europa, fara a uita ca la momentul actual este considerat ca fiind printre cei mai curajosi si creativi producatori. In sprijinul acestor afirmatii sta o permanenta politica de implicare in lasarea de noi concepte de autoturisme, lansarea de masini care sa se plaseze intre cele mai relevante modele ale clasei din care fac parte acestea si, de ce nu, in promovarea unui elitism destul de clasic pentru producatorii francezi care merge pana la o indidualizare atat de ferma incat imaginea sau tehnologia inglobata in masina respectiva nu poate apartine decat respectivului producator (in cazul de fata Renault, dar sa nu uitam de Citroen, s.a.). In ideea dezvoltarii continue, de acoperire a pietelor disponibile si, de ce nu, de inmultire a punctelor de studiu, Renault are "divizii" productive si in Brazilia, Argentina si Turcia si include si marca Nissan si Samsung.

         Avantime este o combinatie intre un van si un coupe de lux care... nu se mai produce datorita insuccesului sau pe piata. Se baza pe platforma tehnica a lui Espace si era produs in serie mica, echiparea standard fiind deosebit de luxoasa.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Avantime

         Clio este un model lansat inca din 1998, caruia i se apropie finalul de program (estimandu-se o "comasare" de Click si... foto se mareste la 600 x 800platforma tehnica impreuna cu Twingo si Nissan Micra), care se remarca prin calitatea prelucrarii, optica interioara si exterioara atragatoare, oferta de spatiu, bord aranjat apetisant, tinuta de drum impecabila, etc. In rest... consumurile sunt destul de mari, scaunele sunt putin c-am neergonomice, etc. O noutate pentru acest model este implementarea modelului "destul" de sportiv Clio V6, plin de elemente redesenate si/ sau modernizate si faptul ca acest model devine un hatchback de clasa mica. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 1.2 Econ (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0 s, putere maxima = 60 Cp), 1.2 16V (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,0 s, putere maxima = 75 Cp), 1.4 RT (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,1 s, putere maxima = 75 Cp), 1.4 16V (viteza maxima = 186 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 98 Cp), SI 1.6 (viteza maxima = 181 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 90 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 107 Cp), 2.0 16V (viteza maxima = 220 si 222 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,3 si 7,1 s, putere maxima = 169 si 179 Cp), V6 (viteza maxima = 245 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,8 s, putere maxima = 254 Cp), V6 Sport (viteza maxima = 250 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,8 s, putere maxima = 254 Cp), 1.5 dCi (viteza maxima = 163, 175 si 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0, 12,2 si 10,6 s, putere maxima = 65, 82 si 101 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Clio
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Clio
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Modelul Clio este produs si de divizia braziliana a acestui producator sub diverse motorizari, varful de gama fiind produs sub numele de Clio Sedan (asupra caruia se intervine constant atat prin facelifturi cat si prin modernizari sau retusari tehnice) si de divizia din Turcia unde este produs sub numele de Clio Symbol (care a beneficiat de aceleasi modificari ca intreaga serie). Principalele motorizari ale lui Clio Sedan sunt: 1.0 8V (viteza maxima = 144 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 18,2 s, putere maxima = 59 Cp), 1.0 16V (viteza maxima = 162 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0 s, putere maxima = 70 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,4 s, putere maxima = 110 Cp). Principalele motorizari ale lui Clio Symbol sunt reprezentate de: 1.4 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 75 Cp), 1.6 (viteza maxima = 191 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 107 Cp), 1.5 dCi (viteza maxima = 162 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0 s, putere maxima = 65 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Clio Sedan............................Clio Symbol

         Espace este monovolumul de clasa mare al acestui producator (prin intermediul caruia a avut un rol de avangarda), care a ajuns la a 4-a generatie, plasat printre varfurile acestei clase, care se axeaza pe securitatea avansata a modelului, are un nou concept de spatiu interior, bordul este neobisnuit (cu instrumente plasate central, torpedoul creste valoarea bordului), etc. Chiar daca acest model a fost imitat de numerosi producatori (fiind lansat de peste 2 decenii), in 2002 noul facelift a adus acelasi statut de originalitate stilistica ca si modelul original (modelul mentinandu-se in topul vanzarilor), si, prin intermediul modelului Grand Espace s-a intrat si in clasa superioara a acestor modele (modelul de lux Avantime a fost un esec lamentabil corectat rapid prin eliminarea modelului din productie). Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 16V (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 136 Cp), RT 2.0 (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,7 s, putere maxima = 114 Cp), 2.0 16V Turbo (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 163 Cp), RXE 3.0 V6 (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 190 Cp), 3.5 V6 24V (viteza maxima = 225 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,1 s, putere maxima = 241 Cp), RT 2.2 DT (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,5 s, putere maxima = 113 Cp), 1.9 dCi (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 s, putere maxima = 120 Cp), 2.2 dCi (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, putere maxima = 150 Cp), 3.0 dCi V6 24V (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 177 Cp), Grand Espace 2.0 16V Turbo (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 163 Cp), Grand Espace 3.5 V6 24V (viteza maxima = 225 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,1 s, putere maxima = 241 Cp), Grand Espace 1.9 dCi (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 s, putere maxima = 120 Cp), Grand Espace 2.2 dCi (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, putere maxima = 150 Cp), Grand Espace 3.0 dCi V6 24V (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 177 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Espace
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Kangoo este un model urmas lui R4, "concentrat" pe confort, siguranta si functionalitate, definindu-se ca fiind o masina familiala si de agrement, fiind usor de remarcat printr-un habitaclu deosebit de generos. In acest sens s-a intervenit masiv in 2003, atat printr-un facelift cat si prin dotari pe masura (fara a uita de optionalele disponibile) dar se pare ca intra in perioada finala de productie. El dispune de o multitudine de spatii de depozitare, un spatiu interior bine organizat si bine "marit", tren de rulare confortabil, etc. Probleme apar la portbagaj care este c-am zgomotos, schimbarea treptelor de viteza pare putin preoaie, fotoliile sunt modeste cu tetiere prea scurte, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.2 (viteza maxima = 136 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 18,9 s, putere maxima = 60 Cp), RN 1.2 Econ (viteza maxima = 142 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,2 s, putere maxima = 60 Cp), 1.2 16V (viteza maxima = 154 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,2 s, putere maxima = 75 Cp), RN 1.4 (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 s, putere maxima = 75 Cp), RN 1.9 D (viteza maxima = 145 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 19,5 s, putere maxima = 65 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,7 s, putere maxima = 95 Cp), 1.5 dCi (viteza maxima = 146 si 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,3 si 12,5 s, putere maxima = 65 si 82 Cp), 4x4 1.6 16V (viteza maxima = 153 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,1 s, putere maxima = 95 Cp), 4x4 1.9 dCi (viteza maxima = 142 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,2 s, putere maxima = 80 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Kangoo

         Modele mai vechi ale acestui model sunt produse de divizia argentiniana a acestui producator.

         Laguna este un model de clasa medie (aflata la urmatoarea generatie, motiv pentru care mai este cunoscuta si sub numele de Laguna II) care vrea sa asigure toate pretentiile de lux, calitate, siguranta si securitate posibile si, parerea multora, este ca reuseste in mare parte (tren de rulare excelent, suspensii de "drum lung", ergonomicitate interioara, etc.). Pentru aceste deziderate s-au realizat numeroase retusari, modernizari, largirea gamei de motoare, etc. dar vanzarile inca "asteapta" sa confirme investitiile si sperantele din acest model. Dotarile/ optionalele vin si ele cu o oferta pe masura in acest sens. Insa multi se plang de scaunele destul de incomode si... Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: PA (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,6 s, putere maxima = 114 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, putere maxima = 107 Cp), 1.8 16V (viteza maxima = 190 si 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,9 si 10,8 s, putere maxima = 116 si 120 Cp), 2.0 16V (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,8 s, putere maxima = 139 Cp), 2.0 16V Turbo (viteza maxima = 218 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,5 s, putere maxima = 163 Cp), 3.0 V6 (viteza maxima = 235 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maxima = 190 Cp), 3.6 V6 24V (viteza maxima = 235 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,1 s, putere maxima = 207 Cp), 1.0 dTi (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 98 Cp), 1.9 dCi (viteza maxima = 185 si 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,0 si 10,7 s, putere maxima = 100 si 120 Cp), 2.2 dT (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,8 s, putere maxima = 113 Cp), 2.2 dCi (viteza maxima = 215 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,8 s, putere maxima = 150 Cp), Grandtour 1.6 16V (viteza maxima = 188 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 107 Cp), Grandtour 1.8 16V (viteza maxima = 185 si 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 si 11,0 s, putere maxima = 116 si 120 Cp), Grandtour 2.0 16V (viteza maxima = 202 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,1 s, putere maxima = 135 Cp), Grandtour 2.0 16V Turbo (viteza maxima = 215 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,7 s, putere maxima = 163 Cp), Grandtour 3.0 V6 24V (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 207 Cp), Grandtour 1.9 dCi (viteza maxima = 182 si 197 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 si 10,7 s, putere maxima = 100 si 120 Cp), Grandtour 2.2 dCi (viteza maxima = 212 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,0 s, putere maxima = 150 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Laguna
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Modus este un model de clasa mica, realizat ca un compromis intre un van si clasa mica, nou introdus in productie de catre Renault, fiind un fel de "reclama" asupra a ceea ce vor fi viitoarele modele Twingo si Clio. Platforma sa tehnica este preluata de la Nissan Micra, spatiul interior dispune de o modularitate "eficienta", motorizarile, dotarile si optionalele sunt destul de bine cotate, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.2 16V (viteza maxima = 163 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 75 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 175 si 188 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 si 10,3 s, putere maxima = 88 si 112 Cp), 1.5 dCi (viteza maxima = 156 si 171 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,3 si 13,0 s, putere maxima = 68 si 86 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Modus
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Megane este un model caracterizat prin diversitate (varianta sa transporter dand nastere modelului monovolum compact Scenic) si un raport pret/ calitate Click si... foto se mareste la 600 x 800dintre cele mai bune fiind confirmat drept unul dintre cele mai vandute modele din clasa sa. La acest moment se afla la o nouaClick si... foto se mareste la 600 x 800 generatie (a doua) dand o noua imagine pentru clasa compacta, lansand modele coupe-cabrio, versiunea combi numita Grandtour - cu linii ceva mai conservatoare, versiune sport, etc. Suspensiile sunt dintre cele mai bune dar amortizarea zgomotelor este putin c-am permisiva, motoarele sunt bune dar la fel de zgomotoase, etc. Diversitatea de caroserii naste elemente specifice avantajelor sau dezavantajelor asa ca... Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: RT 1.4 (viteza maxima = 189 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,9 s, putere maxima = 95 Cp), 1.4 16V (viteza maxima = 171 si 183 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 si 12,5 s, putere maxima = 82 si 98 Cp), RT 1.6 (viteza maxima = 198 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 107 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 192 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 113 Cp), RT 1.9 (viteza maxima = 187 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,3 s, putere maxima = 98 Cp), 2.0 16V (viteza maxima = 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,2 s, putere maxima = 135 Cp), 2.0 16V Sport (viteza maxima = 236 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,5 s, putere maxima = 224 Cp), 1.5 dCi (viteza maxima = 170 si 179 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 si 12,8 s, putere maxima = 82 si 101 Cp), 1.6 dCi (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 s, putere maxima = 82 Cp), 1.9 dCi (viteza maxima = 172 si 196 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,9 si 10,5 s, putere maxima = 90 si 120 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Megane
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Megane
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Megane
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Megane
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Megane
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Modele mai vechi de Megane sunt produse de divizia din Argentina (sub denumirea de Sedan) si cea din Turcia (sub denumirea de Symbol) a acestui producator.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Megane Sedan.........................Megane Symbol

         Safrane este unul dintre modelele emblematice ale acestui producator care se pare ca va fi retras din productie. Este o masina mare dotata cu tot ceea ce este necesar si util unei limuzine grele (clasa mijlocie superioara), cu o oferta de spatiu generoasa, un interior luxos, cu dotari unde se pare ca nu lipseste nimic, tren de rulare foarte bun, servodirectie buna, etc. Dar... tetierele sunt prea mici, s.a. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 16V (viteza maxima = 207 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 136 Cp), 3.0 V6 24V (viteza maxima = 225 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,2 s, putere maxima = 190 Cp), 2.2 dT (viteza maxima = 192 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,2 s, putere maxima = 113 Cp).

         Scenic este modelul considerat a fi stramosul tuturor monovolumelor compacte. Genealogic se "trage" din modelul Megane (varianta transporter/ van a acestuia) si a intrat in piata in 1996 si a fost renovat complet atat stilistic cat si tehnic in 2003. Aflat deja la a patra generatie, acest model a ajuns dintr-o organizare initiala tip Espace sa fie o linie cu adevarat de sine statatoare. S-a ajuns la o oferta de spatiu interior pe cat de generoasa pe atat de bine organizata, confortul si echiparea sunt dintre cele mai bune pentru aceasta clasa iar motorizarile acopera toate gusturile, modularitatea este dintre cele mai bune, trenul de rulare este foarte confortabil si sigur, etc.. In plus s-a introdus si un fel de varf de gama sub denumirea de Grand Scenic care ridica si mai mult standardele bine fixate ale modelelor anterioare. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.4 16V (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 s, putere maxima = 98 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,5 s, putere maxima = 113 Cp), 2.0 16V (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, putere maxima = 135 Cp), 1.5 dCi (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,7 s, putere maxima = 82 Cp), 1.9 dCi (viteza maxima = 188 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,1 s, putere maxima = 120 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Scenic
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Scenic
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Acest monovolum este produs si de divizia braziliana a acestui producator (chiar daca corespunde fostei versiuni el nu a fost modificat).
         Scenic are si o varianta off-road, chiar si cu aceste calitati prea putin evidente, cunoscut sub denumirea de Scenic RX4.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Scenic RX4

         Twingo este un model din clasa mini (cel mai mic model din programul acestui producator, si cel mai vechi din program, de care se spune ca el detine cheia succesului Renault) care se afirma ca ar fi inventat Smart-ul. Este o masina simpatica (si simpatizata - fapt pentru care nu prea a "suferit" modificari vizibile in ultima vreme - eforturile concentrandu-se asupra elementelor tehnice si motorizarilor, chiar daca este inca singurul model fara forta diesel), cu un aspect matur, interior futurist, bine proportionat (si ajutat de o bancheta spate usor ajustabila), trenul de rulare este bine echilibrat.... In rest... aparatele de bord sunt greoi accesibile, nu prea exista locuri pentru depozitarea maruntisurilor, motorul este zgomotos la turatii inalte, etc. Si, se pare ca urmasul acestui ii va lua locul intr-un timp destul de apropiat, anuntandu-se o noua platfoma bazata pe noul Micra si viitorul Clio. Principalele motorizari sunt reprezentate de: Liberty 1.2 (viteza maxima = 151 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,4 s, putere maxima = 60 Cp), 1.2 16V (viteza maxima = 168 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 75 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Twingo
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Vel Satis este un model din clasa mare, cu un look neconventional (care face ca succesul sa fie ceva mai mic fata de al modelelor din clasa compact pentru acest producator), prin intermediul caruia acest producator tine neaparat sa concureze si in acest segment de piata, cu motorizari dintre cele mai bune si echilibrate (provenind de la Nissan si avand ca un fel de obiectiv de baza economicitatea), etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 16V Turbo (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 163 Cp), 3.5 V6 24V (viteza maxima = 235 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 241 Cp), 2.2 dCi 16V (viteza maxima = 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 150 Cp), 3.0 dCi V6 24V (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 177 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Vel Satis

         Dintre prototipurile produse de Renault putem prezenta:

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Renault Wind (2004)
(un mic spider pentru o veche ambitie)

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Renault Fluence (2004)
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
(eficacitate, ergonomicitate, economicitate, elitism auto)
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).
.

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow