Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

Rover
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - Rover - Marea Britanie
Sigla Rover
         www.rover.co.uk
         Warwich, Marea Britanie.
         www.automobilebavaria.ro/rover
         Bucuresti, Romania (Str. Horia, Closca si Crisan nr. 17, e-mail-uri: landrover@automobilebavaria.ro).

         Sau/ si... Land Rover, este o firma sub directa conducere a firmei Ford (si a fostului vicepresedinte al BMW) in cadrul Premier Automotive Group (alaturi de Aston Martin, Jaguar, Lincoln si Volvo). Diferenta dintre acestea este data de faptul ca marca Rover este sinonima notiunii de confort (singura exceptie fiind City Rover preluat de la Rover de catre producatorul indian Tata), pe cand Land Rover este sinonima notiunii de off-road. Acest producator a trecut prin momente grele fiind parasit de BMW apoi de grupul Phoenix dar, in acest moment, se afla pe maini bune.

         25 este un model compact, o modernizare a modelului 200, cu trasaturi mai mult sau mai putin axate pe estetica preluate de la seria 75, realizat in ideea de a realiza o oferta si in acest segment, introdus in productie incepand cu anul 2000. Nu trebuie sa se inteleaga in acest lucru ca s-ar fi uitat de confortul degajat de aceasta masina sau de dotarile de serie in ceea ce priveste siguranta, lejeritatea directiei, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.4 16V (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,8 s, putere maxima = 84 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,5 s, putere maxima = 109 Cp), 2.0 iDT (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 101 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
25
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         45 este modelul cu care acest producator este prezent in clasa compacta, mijlocie inferioara, direct "rezultata" din mai vechea serie 400, dotat cu motoare puternice, interioare estetice si confortabile, s.a.. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.4 16V (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 s, putere maxima = 103 Cp), 1.6 16V (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, putere maxima = 109 Cp), 1.8 16V (viteza maxima = 193 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,3 s, putere maxima = 117 Cp), 2.0 V6 24V (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,5 s, putere maxima = 150 Cp), 2.0 iDT (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 101 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
45

         75 este "mostenitorul" modelului 600 la care s-a renuntat la influentele Honda ajungandu-se la o masina "de colaborare" britano-VW (fara a uita ca la acest moment el reprezinta o mostenire de cand Rover apartinea lui BMW), considerat a fi modelul de varf al acestui producator. In afara limuzinei, familia 75 mai cuprinde si un combi elegant numit 75 Tourer si un autoturism cu un ampatament mai mare numit Vanden Plas. Bordul degaja atmosfera aristocratica, tipic britanica, se face risipa de crom, lemn si pile in toate detaliile posibile, oferta de spatiu intrece asteptarile, tinuta de drum este sigura, dar... Vizibilitatea spate este c-am redusa, portierele sunt c-am inguste, mecanismulde rulare este destul de neadecvat, etc. Principalele sale motorizari (in general usor de regasit la modelul BMW 320d) sunt: 1.8 (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 120 Cp), 1.8T (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 150 Cp), 2.0 V6 (viteza maxima = 210 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,2 s, putere maxima = 150 Cp), 2.5 V6 (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,8 s, putere maxima = 177 Cp), 2.0 CDT (viteza maxima = 193 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 116 Cp), 2.0 CDTi (viteza maxima = 193 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,0 s, putere maxima = 131 Cp), 1.8 Tourer (viteza maxima = 192 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,2 s, putere maxima = 120 Cp), 1.8T Tourer (viteza maxima = 203 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,0 s, putere maxima = 150 Cp), 2.5 V6 Tourer (viteza maxima = 211 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,4 s, putere maxima = 177 Cp), 2.0 CDTi Tourer (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,3 s, putere maxima = 131 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
75
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         200 este o masina compacta (acest model nu se mai produce fiind inlocuit cu modelul 25) realizata in stil britanic colonial semnalizand identitatea masinii/ marcii dar care aminteste prea mult de fosta cooperare cu concernul Honda (bord cu linii orientale, interior stramt, bord plasat prea jos, ceasul care indica nivelul benzinei isi schimba parerea la fiecare curba, etc. Ce este bine este orientarea catre atingerea standardelor VW dar... chiar daca gama de dotari/ accesorii este foarte buna atentie la preturile care pot intrece orice asteptari. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 214i (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,3 s, putere maxima = 75 Cp), 214 Si (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,7 s, putere maxima = 103 Cp), 216 Si Lux (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,9 s, putere maxima = 111 Cp), 220 D (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,9 s, putere maxima = 86 Cp), 220 SDi (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,4 s, putere maxima = 105 Cp).

         400 este un model de clasa mijlocie inferioara (care nu se mai produce fiind inlocuit cu seria 45) care concureaza cu Bora al lui VW sau Civic al Hondei si chiar daca este mai ieftin, combinatia de oriental cu britanic nu prea da rezultate. In plus motoarele sunt c-am zgomotoase, consumul este ridicat, directia deranjeaza prin precizie redusa, etc. Poate de aceea se pare ca se va renunta la acest model si va fi inlocuitor u un probabil model 45. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 414i (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,8 s, putere maxima = 103 Cp), 416 Si (viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, putere maxima = 111 Cp), 420 Si Lux (viteza maxima = 200 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,5 s, putere maxima = 136 Cp), 420 Di (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 s, putere maxima = 105 Cp).

         City Rover este un model produs de Tata, fiind un automobil mic care "iese" din standardele acestui producator in ideea unei maxime accesibilitati din punct de vedere al pretului.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
City Rover

         MGF (sau Rover MG - de la Morris Garage) este un model (cabriolet) care a depasit respectabila varsta de 75 de ani, fiind considerata o adevarata marca de traditie (care, normal, se vinde bine cu statutul de legenda). Este proiectat de Rover, motorul este plasat central, cu tractiune spate (proiectat de "apartenente" BMW) si se remarca printr-un aspect placut, bord volan, cutie de viteze si toate celelalte necesare sofatului sunt pline de utilitate si accesibilitate, este o masina mult mai agila decat lasa sa se inteleaga (se remarca prin directia fiabila si precisa, frane precise, bine asistate de ABS, suspensii pe hidrogaz bine tensionate), fotolii considerate comode si placute, dar... portbagajul este mic si greu accesibil, capota este din stofa si se "pune" manual (chiar daca este destul de practic mecanismul acesteia), unii se plang ca tensionarea suspensiei alunga din confort, s.a. Principala sa motorizare este reprezentata de: 1.8i VVC (viteza maxima = 209 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,7 s, putere maxima = 145 Cp).

         Mini este o legenda care a startat in 1959, revenindu-i meritul de a fi fondat segmentul masinilor minuscule. Din aceste motive este economic, incape in orice parcare, dotarile sunt destul de luxoase, etc. Bineinteles ca dimensiunile reduse nu pot permite confort sau dotari fara neglijente, motor zgomotos, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Mini (viteza maxima = 148 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 s, putere maxima = 63 Cp).

         Dintre prototipurile produse de Rover putem prezenta:

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Range Stormer (2004)
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
(viitorul Range Rover mai putin off-road)

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).
.

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow