![]() |
![]() Shanghai |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
www.necunoscut.com
Pudong Jinqiao pentru General Motors si Anting pentru VolksWagen, China. Este un producator care colaboreaza de mai mult timp cu VW (compania Shanghai-VW) si care a vazut roadele colaborarii cu GM abia in 1998 (in urma unei colaborari intre Shanghai Automotive Industrial Corporation si GM) prin intermediul primului Buick produs de aceasta uzina - Masinile sunt vandute atat sub numele producatorului (Shanghai) cat si sub numele licentei (Buick sau VW) dar, ceea ce este cel mai important pentru chinezi, aceste doua firme se concureaza in adevaratul sens al cuvantului fapt pentru care, de atunci, vanzarile au crescut foarte mult (majoritatea fiind operate pe piata interna), gama produselor oferite s-a marit si, destul de normal, calitatea masinilor rezultate a crescut simtitor... Pentru colaborarea cu VW se poate spune ca modelul Santana este cea mai populara masina din China, fapt care a tras o permanenta reinnoire a modelului pentru a-l mentine in topul preferintelor si, pentru compensare, a atras si introducerea de noi modele cum ar fi "best-seller-ul" Passat (produs intr-o varianta specific asiatica, ceva mia lunga decat cea europeana) care a fost foarte bine primit ca varf de gama a ofertei. Buick GL este principalul produs al acestui producator (pe linia GM), bazat pe platforma tehnica a lui Buick Century. Modernizarea acestui model a dus la aparitia lui Buick GLX, bazat pe platforma tehnica a lui Buick Regal (apoi Buck New Century), pentru ca, apoi, sa se realizeze si vanul GL8 care se bazeaza pe Opel Sintra (care nu se mai produce de ceva timp)... Principalele motorizari sunt reprezentate de: New Century (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,6 s, putere maxima = 171 Cp)... Buick Regal face parte din segmentul masinilor de lux, este principalul concurent al lui Audi A6 pe piata chineza si are ca principale motorizari: 2.0 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,3 s, putere maxima = 124 Cp), GS 3.0 (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,6 s, putere maxima = 172 Cp). Sail este cel masi nou produs al colaborarii Shanghai-GM, un model mic realizat pe platforma lui Opel Corsa care se vinde deosebit de bine (se apreciaza ca se vinde mai bine decat VW Polo (introdus incepand cu 2002) - dar sa nu uitam ca piata chineza inseamna aproximativ 1/3 din populatia planetei - si, ca raspuns, VW a introdus pe aceasta piata modelul Gol care se realizeaza si in Brazilia, ca omolog de clasa pentru Sail). Principala sa motorizare este reprezentata de: S-RV SCX (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,0 s, putere maxima = 89 Cp). Santana este o limuzina de dimensiune medie mica, principalul produs al acestui producator (pe linia VW), realizata special pentru un optim de raport calitae/ pret/ fiabilitate care a "prins" foarte bine la piata chineza. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: GLS (viteza maxima = 161 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,7 s, putere maxima = 90 Cp), GLS Kombi (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, putere maxima = 90 Cp), GLi (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,9 s, putere maxima = 98 Cp), 2000 (viteza maxima = 171 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,0 s, putere maxima = 147 Cp), 2000 GSi (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 101 Cp).
Nota:
Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor
conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet
(chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea
sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a
uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere
atribuibila prezentelor pagini).
|
![]() |