Click oferta de carte Dorin M

Alfa Romeo
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze   Paginile Cars Made in......Buton transfer Auto by dorinm... Italia

Sigla Alfa Romeo
         www.alfaromeo.com
         Torino, Italia.
         Catre pagina de prezentare a Italiei
       www.alfaromeo.com.ro
         Bucuresti, Romania (B-dul Timisoara nr. 60/ D, email-uri: webalfaromeo@alfaromeo.com.ro)

Selector de model al producatorului:

         Detalii tehnice/ parametri, etc. (da click pe link pentru a vizualiza tabela cu date).

         Anonima Lombarda Fabbrica di Automobili (ALFA - Fabrica anonima lombarda de automobile) a fost fondata in Milano in 1910 de catre un grup de entuziasti iubitori ai automobilelor, avandu-l ca lider incepand cu 1915 pe Nicola Romeo (si... uite-asa am ajuns la "Alfa Romeo") - mai departe nu vom merge deoarece nu istoria este intentia noastra, in acest sens existand un muzeu Alfa Romeo care poate fi contactat la fax 0039-02-9315564 de unde puteti obtine pliante, vizite etc. contra cost).
         De atunci acest producator si-a diversificat permanent oferta de produse si/ sau tehnologie ajungand in acest moment sa fie unul din respectatii "potentati" ai pietei auto, cu un nume si o "linie" proprie (chiar daca aceste afirmatii ar putea fi probate la nivel de Europa si mai putin in alte parti sau de loc in SUA... - In SUA nu se mai vand de ceva timp aceste masini si, o reintoarcere "de oferta" este programata abia prin 2007 in baza politicilor proprii de marketing ale acestui producator), usor de sustinut in conditiile activitatii propiului "unit" de styling numit "Centro Style - Alfa Romeo".
Sigla designer modele Alfa Romeo      Este considerata a fi cea mai sportiva divizie a grupului Fiat (Italia) si realizeaza, in general, masini sport sau cu tenta sport (pe langa firmele Lancia si Fiat care compun cele 3 marci ale grupului Fiat). In ultima perioada masinile produse sub aceasta marca au suferit modificari de estetica importante, in acord cu cerintele generale ale utilizatorilor dar, tinand cont de motto-ul actual al acestuia ("Beauty is not enough.") este evident ca exista multe elemente multumitoare si in ceea ce priveste tehnica si confortul degajate de masinile produse sub aceasta marca...
         In acest sens "Alfa Romeo" spune ca masinile sunt pline de spirit latin, personalitate si sportivitate, cu un design care doreste sa se incadreze intr-un cod non-verbal bazat pe simboluri si semnalizari ce pot fi imediat identificate cu persoana proprietara a unei astfel de masini.
         Pentru a veni in "spiritul" celor afirmate ar fi bine sa facem o scurta istorie (nu prea multa deoarece nu asta ne propunem) si vom analiza putin ultimele "concept cars" ale acestui producator, elemente care vor evidentia... relativ totul!!! La mijlocul anilor '80 acest producator isi schimba radical optica prin creatia sa numita "Proteo". Aceasta masina a ajuns sa stea la baza intregii game produse in anii '90 reprezentate de modelele 145, 146, GTV si Spider.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Proteo
         Experienta acumulata a dus incetul cu incetul la noul concept exprimat prin intermediul lui "Nuvola" aparut la jumatatea anilor '90. Cu acesta a inceput ca linia sportiva sa fie din ce in ce mai evidenta iar orientarea spre un fel de exclusivism sa depaseasca granitele Italiei, fiind unanim recunoscut ca el a devenit "laboratorul" urmatoarelor modele 147, 156 si 166.
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Nuvola
         Unul din ultimile "concept car" pentru momentul actual este "Kamal" (in sanscrita inseamna "rosu", in araba inseamna "perfectiune" sau "intalnirea contrariilor") care, daca urmeaza traditia acestui producator, va introduce o linie sportiva si mai accentuata si reprezentare in domeniul auto al SUV-MPV-urilor. Este o masina de 435 cm lungime, 186 cm latime si 162 inaltime cu un caracter sportiv si o versatilitate declarata nuami de aspect... Daca ne mai gandim si la parametri cum ar fi: motorizare de baza 3.2 V6 24V care livreaza 250 Cp, cutie de viteze Selespeed (cu tehnologie de formula1) secventiala cu 6 viteze, transmisie integrala controlata electronic si sistem Torsen... s-ar putea sa ne placa (!!!).
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Kamal
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Alfa Romeo Kamal (2003)
(si SUV si minivan, si prototip si speranta de penetrare pe piata americana)
         Un prototip paralel dar cu alta destinatie (intentia este sa acopere loja libera lasata de modelul 147 chiar daca conceptul pleaca de la modelul 159) este "Brera". Acesta a fost creat in colaborare cu "Italdesign" (reprezentata de bagheta lui Giugiaro) plecand de la o idee initiala a lui "Alfa Romeo Style Center". A rezultat o masina cu o fata noua, dinamica (in special datorita conceptului general de V grupat in jurul grilei devenite clasice), o restilizare destul de eficienta a tuturor celorlalte elemente si, bineinteles structura tehnica deosebit de fiabila si studiata pentru a conferi un maxim de succes modelelor ce vor rezulta din acest prototip (motorizarile sunt cuprinse intre 185 si 260 Cp, versiunea de top fiind denumita Q si beneficiind de tractiune integrala).
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Brera
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Alfa Romeo Brera (2004)
(masina de serie pregatita pentru orice fel de competitie)
         "Sectiunea" sport-pur este reprezentata printre prototipurile Alfa Romeo Style Center de catre modelul "Competitione" sau "8C Competitione"... 8C vine de la traditionala dotare a masinilor de curse cu motoare "de 8 cilindri in V" (4.2 8V care dezvolta 400 Cp la 7.000 rpm) si "anunta" interventia la motorizare a celebrului Vittorio Jano. "Competitione" este implementat fie pentru a confirma constiinta firmei ca a fost implicata permanent in viata sportiva auto fie a anunta (pur si simplu) ca avem de a face cu o adevarata masina de competie. In sprijinul acestor afirmatii vine un "format" de 428 cm lungime, 190 cm latime si 125 cm inaltime (ecartamentul fiind de 260 cm) cu un dinamism "orizontal" demn de invidiat. Echilibrul stilistic pune destul de mult accent pe aerodinamicitate si, de ce nu, pe evidentierea fortei cauciucurilor deosebit de late (care trebuie sa "stapaneasca" miscarea masinii de la 0 la 100 km/ h in doar 4 secunde sau... atingerea a 300 km/ h), pe stilul destul de retro preluat de la mai vechiul 33 Coupe Giulia TZ, pe tehnologia de varf incorporata in aceasta masina, etc. Ce nu se vede decat daca intri in masina este un bord retro de exceptie, un confort interior dintre cele mai bune, rafinament, etc.
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
8C Competitione
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Competitione
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Alfa Romeo Competitione (2004)
(sportiva, felina, feminina si gata de a fi implementata)

         Cele mai preferate dotari ale masinilor sub marca Alfa Romeo sunt:
Click si... foto se mareste la 600 x 800- 2, 4 usi, cu doua sau 5 locuri;
- pentru benzina motoare (cu arhitectura Twin Spark) cu 4 cilindri in linie situate transversal in fata, cu cilindree de 1598 - 1970 cm3 sau motor 6 cilindri in V situat transversal in fata, cu cilindree de 2492 - 3179 cm3 si pentru motorina motoare cu 4 sau 5 cilindri in linie situate transversal in fata cu cilindree de 1910 - 2387 cm3 (motorizarile cu terminatia JTD au motoare diesel);Click si... foto se mareste la 600 x 800
- distributie DOHC sau OHC;
- sistem de alimentare cu injectie multipunct de benzina sau injectie directa de motorina cu turbosuflanta;
- tractiune pe punte motoare fata, controlata, cutie manuala de viteze cu 5 - 6 trepte sau automata (inclusiv cu variatie continua) cu 4 - 5 trepte;
- suspensie pe punte McPherson cu bara stabilizatoare;
- servodirectie,
- frane cu disc sau discuri ventilate cu ABS inclus.
- consumuri de 8 - 16,5 l/ 100 km (dar, in general, in jurul a 10,5 l/ 100 km) pentru motoarele pe benzina si 5 - 8,1 l/ 100 km (dar, in general, in jurul a 7 l/ 100 km) pentru cele diesel.
         Masinile care nu se mai produc in acest moment de catre Alfa Romeo pot fi mentinute "pe linia de plutire dorita de proprietarul masinii respective" prin obtinerea de piese de schimb de la "Logistica Ricambi" cu adresa Largo Senatore G. Agnelli 5 Volvera, TO (Turin), Fax 0039-011-9860739 care se ocupa numai si numai de comenzi de piese pentru masini (Alfa Romeo) care nu se mai produc (manuale pentru aceste tipuri de masini urmand a fi obtinute in urma unui fax trimis la "Customer Care" la nr. 0039-011-9860053).

         Nota:Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).

(Surse: www.alfaromeo.com ; Reviste auto: Auto Special, Auto Catalog)
.
Powered by Medow
(2001...2012 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro)