Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

Dacia
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - Dacia - Romania
         www.dacia.ro
         Colibasi, Romania (Str. Uzinei nr. 1-3, email-uri: lasati-o.balta@ca-i.prea.mult.ro).

         Producator care "marsaluieste" cu Renault, grupul care a si dus la infiintarea sa prin dreptul de licenta "cedat" catre IAP... Tinand cont ca incepand cu 2005 nu se mai produc vechile modele (cum sunt clasicele 1300 si restul) consideram ca ar trebui sa ne axam doar pe modelele actuale care, si ele, par sa vina de undeva de sub tutela lui Dracula care nu mai musca pe dreapta ci acum, pentru progres si colaborare, pe stanga (si mai scump ca de obicei, probabil fiindca motoarele acum functioneaza cu perfuzie "Clio"). Pe romaneste ar trebui sa se scoata un model "Marie cu alta palarie" apoi modelul "Marie cu o noua palarie" s.a. ca, de (!!!), ne pricepem mai mult la cuvinte decat la masini (doar avem peste 30 de ani de experienta, nu-i asa). Poate ca "Baietii de la Colibasi" si marele Renault (care a investit o groaza de bani care ar trebui sa produca cu adevarat) vor face ceva sa ne schimbe macar noua, romanilor (deoarece "marele produs Logan" va fi produs si in China, Iran, Columbia si Rusia), parerea... (dupa ce am vazut Logan-uri duse la Second Hand dupa 2 saptamani de la achizitionare, dupa ce am auzit de multe probleme care creditau ca "Solnita" este mai buna decat "Golan"-ul, s.a.).

         1.9 D este masina fara nume real a acestui producator care se vrea "Dacia lu' Diesel". Bineinteles ca beneficiaza de toate motorizarile posibile: Double-Cab (motor fata/ "trasa") (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Double-Cab (motor spate/ "impinsa") (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Double-Cab 4WD ("cu patru roti - restul optional") (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Drop-Side (trasa) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Drop-Side (impinsa) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Drop-Side 4WD (cu 4 roti) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Pick-up (trasa) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Pick-up (impinsa) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Pick-up (cu 4 roti) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp).

         1304 este modelul "Papuc" care are motorizarile: Ri (tras) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp), Ri (impins) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp) si Ri 4WD (cu 4 roti) (viteza maxima = 138 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,9 s, putere maxima = 62 Cp). Plus modelul "Lu' Papuc modificat" numit Drop-Side cu aceleasi motorizari, plus modelul "Lu' Papuc cu cabina largita" numit Double-Cab cu aceleasi motorizari (dar la acesta din urma i s-a spus 1307).

         1310 este vechea Dacie 1300 cu unele modificari optice (de aspect) Principalele motorizari sunt: Berlina (viteza maxima = 142 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 63 Cp), Break (viteza maxima = 140 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 63 Cp).

         Logan (Golan) este un produs nou bazat pe schimbarea numelui Solnitei (si "conformatiei platformei" lui Megane, puntii fata si motorizarilor lui Clio, unei suspensii "de colaborare" Renault-Nissan), conform vechii traditii de transformare a vechilor modele (chiar daca se afirma ca este in intregime un produs Renault). Nervoasa dar instabila cand se doreste sa se beneficieze de aceasta nervozitate, plina de volum interior sau "de portbagaj" dar prea usoara pentru o utilizare sigura se remarca doar prin performante legate de estetica (sa recunoastem) si "de pret" ceea ce nu incanta decat prin denumirile care jaloneaza cresterea de pret (Ambiance, Preference, Laureate si Ambition - in ordinea "uscarii buzunarului"). Principala sa motorizare beneficiaza de un motor de 75 Cp, care atinge "suta" in 13,0 secunde si reuseste sa propulseze masina pana la 162 Km/ ora.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Logan

         Solenza (Solnita) este un produs nou, "malformat" din modelul Nova sau, probabil, SupeRNova (facelift, cockpit nou, etc.) cu urmatoarele motorizari: 1.4i Comform (viteza maxima = 162 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 55 Cp), 1.4i Rapsodie (viteza maxima = 162 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 75 Cp), 1.4i Clima (viteza maxima = 162 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 75 Cp), 1.4i Scala (viteza maxima = 162 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,3 s, putere maxima = 55 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Solenza

         Nova/ SupeRNova sunt primele experimente Renault in colaborare cu producatorii romani...

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Nova/ SupeRNova

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).
.

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow