Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

Daihatsu
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - Daihatsu - Japonia
         www.daihatsu.com sau www.daihatsu.co.jp
         Osaka, Japonia.
         www.fareastauto.ro
         Bucuresti, Romania (B-dul Unirii nr. 15, e-mail-uri: fareast.auto@xnet.ro).

         Daihatsu este o firma fiica a celebrei Toyota care s-a axat pe productia de masini mici cu maxima accesibilitate in ceea ce priveste pretul de achizitie precum si pe SUV-uri de mici dimensiuni.

         Applause vrea sa fie o limuzina a economiei si eficientei care incearca sa realizeze dotari optime pentru minim de consum (de bani sau de combustibil). El ofera dotari dintre cele mai calitative, motorul este fiabil si economic, trenul de rulare este destul de bun, portbagajul este destul de incapator dar tetierele sunt prea scurte, centurile de siguranta au o geometrie nepotrivita, bordul este situat putin prea jos si, de ce nu, totul se pare ca este echilibrat cu sumele "depuse" la achizitionarea autoturismului. Motorizarile cele mai cunoscute ale acestui model sunt: XIC (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,8 s, puterea motorului = 99 Cp).

         Atrai este un microvan de 6 locuri livrat in urmatoarele motorizari: Wagon (viteza maxima = 147 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,5 s, putere maxima = 50 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Atrai

         Boon este un model mini cu un design placut, foarte dinamic, nou implementat in programul de productie al acestui producator in ideea de a inlocui sau completa unele oferte similare.

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Boon

         Charade este o masina care doreste sa ofere alternative (relativ identice) modelelor Cuore si Sirion si care ofera ceva mai multa putere, o tinuta de drum mult mai buna dar totul in schimbul dotarilor tehnice si a ofertei de spatiu. Este realizat in mai multe motorizari dintre care putem aminti de: TS (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0 s, puterea motorului = 60 Cp), TX (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,4 s, puterea motorului = 84 Cp), CXL (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,4 s, puterea motorului = 84 Cp) si SXL (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,8 s, puterea motorului = 90 Cp).

         Copen este un model cabrio/ roadster de doua locuri care are la baza o platforma Cuore scurtata devenind un mini de doua locuri. Specifica acestuia este dotarea cu un hardtop actionat electric. Motorizarile sale principale sunt: Copen (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 68 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Copen
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Cuore este un model care a ajuns la a 6-a generatie, ieftin/ accesibil cat mai multor cumparatori care nu au resurse financiare care realizeaza un compromis maxim pentru a-si atinge pretul atat de scazut (fiind si cel mai vandut model al acestui producator), fiind si cel mai vandut model din europa pentru acest producator. Chiar daca este un model agil si usor de condus aprecierile la adresa sa nu se ridica peste un nivel mediu. Datorita acestor "probleme de pret" s-a pierdut pe drum problema cutiei de viteze care da destule batai de cap, prelucrarea este destul de "ciudata", portbagajul este mic, spatiul interior de asemenea, suspensiile sunt slabe/ dure, servodirectie destul de imprecisa, habitaclul este putin capitonat, etc. Principalele motorizari sunt reprezentate de: Fun (viteza maxima = 140 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,8 s, puterea motorului = 55 Cp), 1.0 (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 18,2 s, putere maxima = 58 Cp).
         Din experienta exploatarii acestui model se poate aminti de: are probleme cu rugina (mai akles la modele de inainte de '95), probleme cu garnitura de chiulasa (la modele dintre '92 - '94), ambreiajul si frana sunt piesele cele mai des schimbate, motoarele sunt destul de robuste cu exceptia celui in doi cilindri care cedeaza destul de des, din cauza puterii reduse a motoarelor se merge deseori in regim de supraturare fapt care duce la supraincalzire si, bineinteles, arderea garniturii de chiulasa, deseori apar probleme in cauza carburatorului infundat, care are si tendinta de a ingheta pe timp umed si racoros, apar contacte oxidate, cabluri deteliorate, baterii descarcate si, in final, probleme la schimbatorul de caldura de la sistemul de incalzire.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Cuore
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Grand Move este un model din seria monovolumelor (destul de greu de incadrat la acest sector) care are o oferta de spatiu generoasa (chiar daca nu ne referim la locurile din spate), un portbagaj mediu, trenul de rulare mediu (trebuie privit cu ceva rezerva), motorizare bune (dar destul de zgomotoasa si mare consumatoare de combustibil), etc. In avantajul sau mai vine si un pret de achizitionare redus. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: CXS (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 91 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Grand Move

         Max este un model microvan, cu un interior foarte modulabil, a carui principala motorizare este: Max (viteza maxima = 151 si 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,1 si 15,5 s, putere maxima = 58 si 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Max

         Mira Gino este un mini cu un look foarte retro, care se inspira din legendarul Mini Morris. Este destinat exclusiv pietei hjaponeze , motiv pentru care este proiectat pentru achizitie cat mai ieftina, consumuri cat mai mici, s.a. Principalele sale motorizari beneficiaza de motoare cu putere intre 48 si 90 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Mira Gino

         Move este o alta masina mica a acestui producator care ia in calcul numai clientii de talie mica care nu este recomandat la drumurile lungi in special datorita motorului destul de zgomotos, unui tren de rulare deosebit de dur, problemelor legate de etanseitatea habitaclului, etc. De altfel, incepand cu 2003 este comercializat numai in Japonia, fiind retras de pe piata europeana din cauza vanzarilor reduse. Cele mai cunoscute motorizari sunt reprezentate de: GXL si SGX (viteza maxima = 140 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,0 s, puterea motorului = 55 si 58 Cp), 4WD (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Move

         Naked s-ar putea spune ca este o varianta a modelelor Max si Move a carui principala motorizare este: Naked (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, putere maxima = 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Naked

         Rocky este un alt 4x4 al acestui producator, robust, aspru si usor grosolan. Nu prea se remarca nici prin motorizari deosebite, nici prin tren de rulare peste medie, nici prin suspensie reusita dar... lucreaza economic, are un pret accesibil, spatiul interior este destul de bine proportionat, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: TD Station (viteza maxima = 135 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,7 s, putere maxima = 98 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Rocky

         Sirion este un model din clasa mica, practic si accesibil din punct de vedere al pretului, cu un aspect prietenos, consumuri de combustibil din cele mai mici, spatiu interior deosebit de bine proportionat, sistemul de rulare este surprinzator de agil, stabilitatea in curbe este buna dar cu un motor prea zgomotos (mai ales la turatii mari), o cutie de viteze lenesa, tetierele fata sunt plasate prea jos iar cele spate lipsesc, manerele usilor pot fi un real pericol pentru pasageri in cazul unui accident, geometria centurilor de siguranta pare a fi gandita pentru a sugruma pasagerii, suspensiile destul de dure, etc. Oricum, acest model lansat in 1998 a suferit de-a lungul timpului numeroase modificari, multe din probleme fiind remediate mai mult sau mai putin eficient. Principalele motorizari ale acestui model sunt reprezentate de: CX (viteza maxima = 145 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,4 s, puterea motorului = 55 Cp), 1.0 (viteza maxima = 145 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,1 s, putere maxima = 58 Cp), 1.3 (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 102 Cp), 1.3 4x4 (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,5 s, putere maxima = 102 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Sirion
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Tanto este un microvan destul de asiatic creat pentru eficienta maxima in conditii de costuri minime (de achizitie si exploatare). Principala sa motorizare dispune de un motor de 64 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Tanto

         Terios este un binecunoscut SUV (4x4) al acestui producator, incadrat in clasa mini. Ar putea fi descris cel mai bine ca o sacosa de cumparaturi pe 4 roti... Este destul de incomod dotat (fotoliile sunt prea mici si prea scurte, libertatea de miscare fiind destul de redusa), performantele "de teren" sunt destul de reduse (garda la sol este destul de joasa, motorul este destul de slab pentru eforturi suplimentare), suspensiile sunt incomode, s.a. Este livrat in urmatoarele motorizari: 1.3 (viteza maxima = 145 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,1 s, putere maxima = 86 Cp), 1.3 4x4 (viteza maxima = 145 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,1 s, putere maxima = 86 Cp), Kid (viteza maxima = 122 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 19,8 s, putere maxima = 60 si 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Terios
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         YRV este un model din seria de van-uri ale acestui producator (care ajunge pana la a oferi chiar si un model sport) si principalele motorizari sunt reprezentate de: 1.0 (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,4 s, putere maxima = 58 Cp), 1.3 (viteza maxima = 175 si 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,2 si 8,4 s, putere maxima = 87 si 129 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
YRV
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow