Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

Hyundai
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - Hyundai - Coreea
         www.hyundai-motor.com
         Seoul, Coreea.

         Este o afacere coreeana destul de noua dar destul de calitativa pentru a gasi parteneriat cu concernul Daimler Chrysler, moment cu care se pare ca avantul acestui producator, fie prin numarul modelelor reusite, fie prin statisticile de vanzari, a crescut considerabil, ideea de baza ramanand grupata in jurul cuceririi pietei europene.

         Accent este o limuzina de clasa mijlocie inferioara dotata cu un motor bun, tinuta de drum pe masura, confortul si asezarea pe carosabil fiind convingatoare, masurile de siguranta usor de incadrat in standarde dar... cutia de viteze da probleme in viteza a V-a, ABS-ul este prost reglat (si c-am tot ceea ce este legatd e siguranta nu sta prea bine), centurile de siguranta sunt prost plasate, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.3 LS (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,6 s, putere maxima = 75 Cp), 1.3 GS Auto. (viteza maxima = 158 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,3 s, putere maxima = 84 Cp), 1.3 (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,9 s, putere maxima = 86 Cp), 1.5 GT (viteza maxima = 188 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 99 Cp), 1.5 CRDi (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,0 s, putere maxima = 82 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Accent
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Accent
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Atos este un model mic (oferta de spatiu fiind, deci, redusa), la un pret proportional cu dimensiunile, cu dotari interioare limitate la minimum necesar, cu un bord simpatic, dar... apar probleme chiar de la introducerea cheii in contact (care este greu de localizat), securitatea pare trecuta pe ultimul loc, locuri de depozitare doar in garaj, cutia de viteze da smucituri la fiecare treapta accesata, mersul in linie si sistemul de franare trebuie imbunatatite, etc. La "fratele mai mare" Atos Prime se pare ca  lucrurile stau ceva mai bine... Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.1 (viteza maxima = 146 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,8 s, putere maxima = 59 Cp), 1.3 LS (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,6 s, putere maxima = 75 Cp), 1.3 GS Auto. (viteza maxima = 158 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,3 s, putere maxima = 84 Cp), 1.5 GT (viteza maxima = 188 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 99 Cp), Prime (viteza maxima = 142 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,1 s, putere maxima = 55 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Atos

         Centenial este limuzina de lux a acestui producator care ofera maxim de confort, siguranta, sportivitate, etc. pozibile pentru acest producator. Probleme se pare ca apar datorita detaliilor mult prea orientale fata de gusturile europenilor. In rest... la banii dati pe o asemenea masina este evident ca se obtine ceva in schimb. Principala sa motorizare este reprezentata de: VS 450 (putere maxima = 270 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Centenial

         Coupe este un model mai nou al acestui producator care exploateaza o combinatie intre numele modelului si caracteristicile carosarii coupe (fara a uita de o tentatie de a da un aer sportiv, cu amprenta specifica), fiind considerat a fi varful de lance sportiv (elementele de design agresive si motorizarile nervoase fiind elemente care dezvaluie din prima clipa acest lucru). Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 (viteza maxima = 208 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 143 Cp), 2.7 V6 (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 167 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Coupe

         Elantra este un model de clasa mijlocie, la care s-a urmarit ca pretul de achizitie sa fie unul dintre cele mai bune, care a fost mult imbunatatit pentru a atrage ceva mai mult atentia asupra sa... Astfel, are un nou aspect (recurgandu-se chiar la clasicele prize de aer coupe, schimbarea plansei plafonului, etc.) si noi dotari de serie, functiile bordului sunt optim plasate, prelucrarea este buna, dotarea de serie este generoasa, temperamentul este atractiv, cutie de viteze care functioneaza usor si precis, trenul de rulare este foarte bun, suspensia bine reglata, dar... spatiul interior este destul de stramt, tetierele sunt plasate prea jos, amortizarea fonica este gandita de cineva destul de surd, servodirectia putea sa mearga ceva mai usor, echilibrarea masinii in curbe lasa de dorit, etc.. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.6 (viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,0 s, putere maxima = 106 Cp), 2.0 (viteza maxima = 206 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 139 Cp), 2.0 CRDi ((viteza maxima = 190 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 113 Cp), GLS 2.0i (viteza maxima = 202 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,0 s, putere maxima = 139 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Elantra
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Getz este un automobil compact, de mici dimensiuni, devenit in scurt timp cel mai popular model al acestui producator, care se prezinta ca o "dezvoltare" a modelului Atos atat din punct de vedere al spatiului oferit cat si din unele "puncte" tehnice, ale carui motorizari sunt reprezentate de: 1.1 (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,1 s, putere maxima = 63 Cp), 1.3 (viteza maxima = 164 si 166 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, putere maxima = 82 si 85 Cp), 1.6 CRDi (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,9 s, putere maxima = 82 Cp), 1.6 (viteza maxima = 176 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 105 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Getz
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Matrix este un van compact introdus in 2002 care se doreste a fi un automobil compact cu o oferta de spatiu marita. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.6 (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,7 s, putere maxima = 103 Cp), 1.8 (viteza maxima = 184 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,3 s, putere maxima = 122 Cp), 1.5 CRDi (viteza maxima = 160 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,9 s, putere maxima = 82 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Matrix

         Santa Fe este un tot teren destul de reprezentativ pentru acest producator, care face parte din clasa medie din punct de vedere al volumelor si puterii. Printre motorizarile sale putem aminti de: 2.4 (viteza maxima = 178 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,7 s, putere maxima = 146 Cp), 2.0 CRDi (viteza maxima = 167 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,7 s, putere maxima = 113 Cp), 2.4 4WD (viteza maxima = 173 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,0 s, putere maxima = 146 Cp), 2.7 4WD (viteza maxima = 182 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,6 s, putere maxima = 173 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Santa Fe

         Sonata este un model mare (care a ajuns la a patra generatie dar care va fi inlocuit in scurt timp) care se remarca prin prelucrare dintre cele mai bune, fiabilitate de exceptie, aspect elegant si european, comfort ridicat la standardele cele mai bune ale clasei, dar... motorul nu este atat de tacut ca la alte modele din aceeasi clasa, cutia de viteze nu schimba treptele chiar discret, tinuta de drum este medie, gaureste buzunarele de la achizitie la intretinere si, de ce nu, si la statia de benzina/ motorina. Important de retinut este faptul ca, trecerea fiecarui an inseamna eliminarea problemelor rand pe rand si... a trecut ceva timp de cand este pe piata, ultima imbunatatire majora fiind undeva in jurul lui 2001. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 16V (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,6 s, putere maxima = 136 Cp), 2.5 V6 (viteza maxima = 212 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,5 s, putere maxima = 160 Cp), 2.7 V6 (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,2 s, putere maxima = 173 Cp), GLS 2.5 V6 (viteza maxima = 205 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,6 s, putere maxima = 160 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Sonata

         Starex este un van monovolum (mai mult multivolum) al acestui producator care urmareste un pret minim in conditiile ofertei de spatiu mare (dar cu portbagaj redus, locurile din spate prea mici si prea joase), o motorizare buna (chiar daca inregistreaza consumuri de combustibil mari), confortul este destul de bun (chiar daca tinuta de drum nu este dintre cele mai bune, etc. Pentru piata coreeana acest van este livrat si in varianta multivan (varianta H1). Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: H1 2.4i (viteza maxima = 155 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 20,6 s, putere maxima = 112 Cp), CRDi 2WD (viteza maxima = 154 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 16,5 s, putere maxima = 145 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Starex

         Teracan este un tot teren de dimensiuni mari produs de ceva timp si care completeaza oferta de SUV-uri a acestui producator marind "capacitatile" celorlalte masini tot teren. Principala sa motorizare este reprezentata de: 2.9 CRDi (viteza maxima = 166 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,7 s, putere maxima = 150 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Teracan

         Trajet este un van compact, fratele mai mare al modelului Matrix, considerat destul de echilibrat (si vandut) pentru a nu suferi inca modificari majore. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0i 16V (viteza maxima = 179 si 183 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,1 si 12,6 s, putere maxima = 136 si 140 Cp), 2.7i V6 (viteza maxima = 192 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, putere maxima = 173 Cp), 2.0 CRDi (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,2 s, putere maxima = 113 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Trajet

         Tucson este o masina tot-teren din clasa medie, nou introdus de catre acest producator, prin intermediul caruia se urmareste o penetrare cat mai buna a pietelor externe (fapt pentru care s-a insistat la capitolele tren de rulare, siguranta si motoare). Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 2.0 (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,4 s, putere maxima = 141 Cp), 2.7 (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,5 s, putere maxima = 175 Cp), 2.0 CRDi (viteza maxima = 168 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 7,1 s, putere maxima = 113 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Tucson

         XG este un model din clasa superioara, emblematic pentru acest producator (considerat nava amiral mai ales prin modelul XG 350, puternic renovat, imbunatatit, etc.), care realizeaza un maxim raport de eficienta intre pret si calitate. Astfel, dotarea de serie este generoasa, exteriorul inspira noblete (interiorul este, insa, c-am bolovanos), soferul are parte de tot ceea ce ii trebuie atat ergonomic cat si functional, motorizarile sunt foarte bune, cutia de viteze fin reglata, tinuta de drum dintre cele mai bune (suspensia este putin c-am moale), franele sunt impecabile, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 30 3.0 V6 (viteza maxima = 225 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,9 s, putere maxima = 188 Cp), XG 350 (viteza maxima = 230 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,6 s, putere maxima = 197 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
XG

         Dintre prototipurile produse de Hyundai putem prezenta:

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Hyundai OLV (2003)
(un SUV declarat ca "Outdoor Lifestyle Vehicle)
Click si... foto se mareste la 600 x 800
Hyundai HDC-8 (2004)
(un coupe sport coreean de mare putere)

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow