Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

KIA
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - KIA - Coreea
         www.kia-motor.com
         Seoul, Coreea.

         Este unul dintre producatorii coreeni in plina afirmare si cu destul de multa priza la public, intr-o ascensiune lenta dar sigura, diversitatea modelelor si ariile acoperite de acestea devenind incet, incet destul de respectabile (asemenea varstei acestui producator care este cel mai vechi din Coreea - peste 60 de ani de activitate in 2004). Unul dintre secretele acestui producator este reprezentat de faptul ca modelele sunt destul de ieftine comparativ cu ceea ce se achizituioneaza si, "in subteran" exista preocupari permanente de perfectionare fara cresterea pretului final de achizitie. Incepand cu 1998 acest producator a fost preluat de concernul Hyundai si colaborarea a inceput sa dea roade.

         Carens face parte din seria de monovolume KIA (van compact), creata ca un fel de break/ combi cu un spatiu mult marit, fie in ideea de a profita de o limuzina (masina avand doar cinci locuri) "extinsa" fie pentru a profita de spatiul conceptului de van. Beneficiaza constant de imbunatatiri si "upgrade"-uri, ultima dintre acestea dotandu-l cu motorizari de la modelul Cerato. Principala sa motorizare este reprezentata de: LPG GX (putere maxima = 108 Cp), 1.8 (viteza maxima = 177 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,0 s, putere maxima = 126 Cp), 2.0 CRDi (viteza maxima = 172 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,5 s, putere maxima = 113 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Carens

         Carnival este un monovolum (van) mare care impresioneaza prin... preturile deosebit de mici, fara a aduce ceva nou sau deosebit, ultimile modificari stilizandu-l si accentuindu-i caracteristicile economice.. Astfel, lucrurile nu stau bine cu variabilitatea, unele detalii amintesc de vremurile de inceput ale automobilismului dar... ofera un spatiu mare de spatiu (chiar daca motorul nu este capabil sa care prea multe fie datorita motorului fie datorita faptului ca stabilitatea incepe sa ingrijoreze), etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: TD RS (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 17,3 s, putere maxima = 126 Cp), RS V6 (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, putere maxima = 165 Cp), 2.5 V6 (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,5 s, putere maxima = 150 Cp), 2.9 CRDi (viteza maxima = 174 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,2 s, putere maxima = 144 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Carnival

         Cerato este un hatchback de clasa medie care inlocuieste modelul Shuma II sau completeaza modelul Rio, fiind o noutate oferita de acest producator. Baza tehnica a acestuia este imprumutata de la Hyundai Elantra. Principalele sale motorizari beneficiaza de motoare intre 105 si 143 Cp.

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Cerato
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Clarus este o limuzina mare (de clasa medie), construita pe platforma tehnica a modelului Shuma (chiar daca provine din Mazda 626), la care s-a urmarit un cat mai bun raport pret/ calitate, remarcandu-se printr-o reusita a design-ului coreean, oferta de spatiu generoasa (chiar daca nu exista posibilitati de depozitare a maruntisurilor, fotoliile sunt prea moi si amplasate prea jos, plasticul utilizat este c-am ieftin), tinuta de drum este buna (dar... atentie la situatia in care masina este incarcata), franele sunt sigure, etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.8 SLX (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,7 s, putere maxima = 116 Cp), Kombi 1.8 SLX (viteza maxima = 185 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,7 s, putere maxima = 116 Cp), 2.0 GLX (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,7 s, putere maxima = 133 Cp), Kombi 2.0 GLX (viteza maxima = 195 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,9 s, putere maxima = 133 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Clarus

         Joice este un monovolum de mici dimensiuni cu motorizari provenite de la Mitsubishi. Principalele sale motorizari sunt: Joice (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 12,8 s, putere maxima = 139 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Joice

         Magentis este o limuzina din clasa medie, derivat al modelului Hyundai Sonata, asupra caruia s-a intervenit in ideea oferirii unei variante mai ieftine a modelului lui Hyundai. Se pare ca acest model va fi inlocuit in scurt timp... Principalele sale motorizari sunt: 2.0 (viteza maxima = 207 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,5 s, putere maxima = 136 Cp), 2.5 V6 (viteza maxima = 209 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 8,8 s, putere maxima = 169 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Magentis

         Opirus este noua limuzina de clasa superioara a acestui producator care are la baza platforma lui Hyundai Centennial. se remarca printr-o dotare standard bogata si prin concurenta care o face unor masini "rodate" cum ar fi Peugeot 607, Nissan Maxima sau Lancia Thesis. Principalele motorizari sunt reprezentate de: 3.5 (viteza maxima = 220 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,2 s, putere maxima = 203 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Opirus

         Picanto este un model mini in care producatorul isi pune multe sperante in ceea ce priveste acceptia aceastuia in piata. Pentru a se asigura de maxim de posibilitate de succes KIA a dotat modelul cu un spatiu interior destul de bine dimensionat (considerat chiar mare, vizibil datorita inaltimii caroseriei), este economic (fie datorita motorizarilor, fie datorita "echilibrului" masinii, etc. Motorizarile sale variaza intre 65 Cp si 143 Cp, in functie de varianta solicitata de client...

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Picanto

         Pride este un model mic conceput de tehnicienii de la Mazda (model 121) care... Are un spatiu interior destul de slab distribuit (pentru persoanele mai inalte), consola de mijloc este plina de canturi, geometria centurilor de siguranta este obositoare, bordul este prea putin functional, butoanele fiind prost distribuite, trenul de rulare este jenant (mai ales la incarcaturi mari)... remarcandu-se doar prin motorizari bune (consumurile de combustibil fiind pe masura) armonizate la cutia de viteze... Principalele motorizari sunt reprezentate de: GLXI (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,7 s, putere maxima = 64 Cp), Pride (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,1 s, putere maxima = 64 Cp), Pride Combi (viteza maxima = 150 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,1 s, putere maxima = 64 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Pride

         Retona face parte din oferta de masini de teren a acestui producator, distinctiv pentru aceasta serie fiind design-ul care se inspira din vechile modele ale acestei clase de masini. Motorizarile corespund celor de la modelul Sportage dar diferenta intre ele este ca Retona renunta la orice dotare referitoare la siguranta. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Retona (viteza maxima = 124 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 20,4 s, putere maxima = 83 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Retona

         Rio este un model nou care se incrie in segmentul superior al clasei compacte care se remarca printr-o dotare de serie destul de serioasa si optionale pe masura. Si acest model se pare ca va fi inlocuit in scurt timp... Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.3 RS (viteza maxima = 164 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 s, putere maxima = 75 Cp), 1.3 (viteza maxima = 165 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,3 s, putere maxima = 82 Cp), 1.5 RS (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,6 s, putere maxima = 98 Cp), 1.5 (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 11,6 s, putere maxima = 97 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Rio
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Sephia este un model care a ajuns la generatia a II-a care are o evolutia paralela si bine "intrepatrunsa" cu actualul Shuma, care a inlocuit initial modelul Sephia. Acum el este o berlina in 3 volume care are urmatoarele motorizari: 1.5 LS (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, putere maxima = 88 Cp), RS (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, putere maxima = 88 Cp), GS (viteza maxima = 196 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 110 Cp), 1.8 (viteza maxima = 196 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 114 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Sephia

         Shuma este inlocuitorul (fost concurent) al modelului Sephia, are un design placut, un bord excelent, suspensii optim echilibrate dar... interiorul este prea mic si prea zgomotos, scaunele sunt incomode, dotarea este relativ deficitara, motorizari slabe, consumurile de combustibil mari, etc. La momentul acesta s-a ajuns la a doua generatie asa ca modelul poarta numele de Shuma II. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: 1.5 LS (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, putere maxima = 88 Cp), RS (viteza maxima = 180 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 13,8 s, putere maxima = 88 Cp), GS (viteza maxima = 196 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 110 Cp), 1.8 (viteza maxima = 196 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,6 s, putere maxima = 114 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Shuma

         Sorento este modelul tot-teren al momentului, dand lovitura in palmaresul modelelor vandute pentru acest producator. Acest SUV face concurenta directa unor modele cum ar fi Mercedes M-Klasse sau BMW X5 la toate capitolele (dar, cel mai mult, se pare ca conteaza pretul de achizitie). Principalele motorizari sunt reprezentate de: 2.4 (viteza maxima = 167 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,8 s, putere maxima = 139 Cp), 3.5 V6 (viteza maxima = 192 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 10,3 s, putere maxima = 194 Cp), 2.5 CRDi (viteza maxima = 170 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,6 s, putere maxima = 140 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Sorento

         Sportage este un tot-teren de succes al acestui producator (este produs si de divizia din Rusia a acestui producator). Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Soft Top (viteza maxima = 172 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,7 s, putere maxima = 128 Cp), Sportage (viteza maxima = 175 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 14,7 s, putere maxima = 128 Cp), TurboDiesel (viteza maxima = 145 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 20,5 s, putere maxima = 83 Cp), Wagon (viteza maxima = 172 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 15,5 s, putere maxima = 128 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Sportage
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).
.

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow