Click aici! - Doneaza si vei avea mai multe! - Finanteaza si vei fi deasupra tuturor! - Click aici!

Porsche
Catre pagina principala...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Sectiune Descriere...Paginile despre Mashinutze

Producator - Porsche - Germania
Sigla Porsche
         www.porsche.com
         Stuttgart, Germania.
         www.porscheromania.ro
         Bucuresti, Romania (Sos. Pipera nr. 41).

         Este cel mai cunoscut producator de masini sport care, la acest moment si datorita concurentei, se afla in oarecare probleme, chiar daca cifrele volumelor de vanzari cresc. De ce aceste probleme?!? Cine ar fi crezut ca vanzarile sunt sustinute la acest moment de vanzarea modelului "de teren" (Cayenne), fapt pentru care se proiecteaza noi modele dedicate acestei clase.

         911, cunoscut si sub numele de 911 Carrera, este cel mai cunoscut model al acestui producator, realizat in versiuni cabrio sau coupe, cu tractiune spate sau tractiune integrala, motor tip boxer de mare putere. Varianta GT3 este varful sport de gama, un model sportiv de performanta, fiind succesorul seriei RS (de la Renn Sport sau Reinrassiger Sportwagen - adica masina de curse) implementat deoarece multi se plangeau ca 911-le a devenit prea moale si trebuie ridicata stacheta. Bineinteles ca aceasta serie beneficiaza constant de tot ceea ce poate fi util acestui tip de masina (modelul fiind permanent supus modernizarilor chiar daca acest lucru nu este perceput de clientela, optionalele fiind deseori peste ceea ce isi poate imagina clientul de rand. Ca aproape toate modelele alestui producator se remarca prin temperamentul unei masini de curse, aspect agresiv-sportiv, cutia de viteze asigura o propulsie optimala, trenul de rulare este considerat cu adevarat fabulos, etc. Problemele apar la achizitie cand preturile se "simt", la momentul cand se trece in regim de sofat sport cand consumurile se "simt" (chiar daca toate modelele sunt optimizate pentru un consum acceptabil in conditii uzuale de exploatare), la momentul cand se face totalul costurilor de intretinere care... se "simt", etc. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Coupe (viteza maxima = 280 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 300 Cp), Cabriolet (viteza maxima = 280 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 5,4 s, putere maxima = 300 Cp), Carrera 4 (viteza maxima = 280 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 300 Cp), Carrera 4 Cabriolet (viteza maxima = 280 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 5,4 s, putere maxima = 300 Cp), GT3 (viteza maxima = 302 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 4,8 s, putere maxima = 360 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
911
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         911 Carrera GT este un model nou care tine cu orice pret sa mentina stacheta masinilor sport legata de Porsche. In acest sens, acest model este derivat direct din modelul de curse utilizat pentru Le Mans in anul 2000 si produs in serie limitata la uzinele din Leipzig. Totul este superusor, superechilibrat, etc. Principala sa motorizare este Cabrio (viteza maxima = 330 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 3,9 s, putere maxima = 612 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
911 Carrera GT
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
911 Carrera GT
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         911 GT2 este un model coupe, usor de clasat in categoria supersport, a carui principala motorizare este: GT2 (viteza maxima = 319 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 4,0 s, putere maxima = 483 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
GT2

         911 GT3 este clasa urmatoare modelului GT 2 sau, cel putin, pasul urmator in seria masinilor sport de la acest producator dar si varful de gama al seriei 911. Are aerul unei masini obisnuite, utilizabile in viata de zi cu zi (chiar daca este proiectata ca o masina de curse) asupra careia s-a actionat in stil clasic Porsche pentru comoditatea, usurinta si securitatea sofatului. Isi mentine look-ul plin de agresivitate, schimbatorul de viteze este realizat din aluminiu si material plastic conferind o manualitate iesita in comun (bine structurata pe performantele de exceptie ale cutiei de viteze), trenul de rulare se mentine la inaltimea acestui producator (fiind optimizat pentru maxim de confort in conditiile in care nu se renunta la tractiunea integrala), directia este "super", s.a. Preturile sunt principala problema (chiar si din punct de vedere al consumului, service-ului, etc.) ale acestui model dar... sa nu uitam ca Porsche nu prea este pentru "orisicine". Principala sa motorizare este reprezentata de: GT3 (viteza maxima = 302 si 306 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 4,8 si 4,5 s, putere maxima = 360 si 381 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
GT3.........................................GT3 RS

         911 Turbo este versiunea "fortoasa" a lui 911 care beneficiaza de un motor biturbo, remarcandu-se printr-un confort al rularii mult marit. Principalele sale motorizare sunt reprezentate de: Turbo (viteza maxima = 305 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 4,2 s, putere maxima = 420 Cp), Turbo S (viteza maxima = 307 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,2 s, putere maxima = 450 Cp), Turbo Cabriolet (viteza maxima = 305 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,3 s, putere maxima = 420 Cp), Turbo S Cabriolet (viteza maxima = 307 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,3 s, putere maxima = 450 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
911 Turbo
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
911 Turbo
Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Boxter este un cabriolet (numit "micutul" deoarece este cel mai mic - in dimensiuni - produs al acestui producator) cu doua locuri si motor central, modernizat constant pentru a se pastra in topul masinilor sport din clasa sa (utilizatorii "plangandu-se" de ce nu se implementeaza initiala S, de la Sport, in denumirea acestui model "pe toata linia". Se remarca printr-o atitudine sport rapida si tensionata, "piele" din  aluminiu si otel, motor puternic, tren de rulare "superb" (tipic Porsche), franare identica masinilor de curse, siguranta si dotari de siguranta suficiente (care merg pana la existenta unui sistem de calculare a deformarilor care permit computerului de bord sa realizeze unele interventii care sa previna pe cat posibil posibilele "agravari", etc. Singurele plangeri sunt legate de sistemul de "capotare" care este actionat electric dar care solicita marele efort de a actiona o siguranta (ciudati si sportivii "astia"). In ceea ce priveste dotarile sunt toate de cea mai buna calitate (inclusiv de ultima ora) iar multe din optionale sunt de productie proprie (cel mai cunoscut optional fiind PSM-ul, adica Porsche Stability Management). Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Boxter (viteza maxima = 250 si 253 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 6,6 si 6,4 s, putere maxima = 220 si 228 Cp), Boxter S (viteza maxima = 260 si 264 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 5,9 si 5,7 s, putere maxima = 252 si 260 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Boxter
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Boxter
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Boxter
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Carrera poate fi considerat a fi si un fel de model distinct al acestui producator, cel putin din punct de vedere al clientelei (chiar daca este vorba despre celebra serie 911). Aceasta "fortare" de denumire se poate aplica fie din punct al modelelor Carrera propriu-zise fie datorita faptului ca, de exemplu, Carrera 4 este considerat a fi model distinct fata de 911 de catre majoritatea clientilor. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Carrera (viteza maxima = 285 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,0 s, putere maxima = 325 Cp), Carrera S (viteza maxima = 293 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 4,8 s, putere maxima = 355 Cp), Carrera Cabriolet (viteza maxima = 285 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 320 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Carrera

         Aceleasi consideratii pot fi... "considerate" si in cazul liniei Carrera 4, care se pare ca a devenit "din consideratie" ca o linie distincta. Principalele motorizari pentru Carrera 4 sunt: Carrera 4S (viteza maxima = 280 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,1 s, putere maxima = 320 Cp), Carrera 4S Cabriolet (viteza maxima = 280 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,3 s, putere maxima = 320 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Carrera 4

         Cayenne este unul dintre modele care ies din linia acestui producator, fiind vorba despre un SUV, combinatie intre o masina de teren si un combi spatios, cu calitatile de rulare ale unei masini sport (marca Porsche). Platforma este comuna cu cea a modelului VW Touareg, este extrem de manevrabil si sportiv, dotarile provenind atat de la Porsche cat si de la VW. Principalele sale motorizari sunt reprezentate de: Cayenne (viteza maxima = 214 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 9,1 s, putere maxima = 250 Cp), S (viteza maxima = 242 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 6,8 s, putere maxima = 340 Cp), Turbo (viteza maxima = 266 km/ h, acceleratie la100 km/ h = 5,6 s, putere maxima = 450 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Cayenne
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Cayenne
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800
Cayenne
Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800...Click si... foto se mareste la 600 x 800

         Targa este un model din seria 911 care se remarca prin faptul ca adopta si/ sau defineste caroseria Targa. Ca si in cazul Carrera nu este vorba despre un model propriu-zis ci de unul derivat, determinat de perceptia clientelei asupra masinilor respective. Principala motorizare este reprezentata de: Targa (viteza maxima = 285 km/ h, acceleratie la 100 km/ h = 5,2 s, putere maxima = 320 Cp).

Click si... foto se mareste la 600 x 800
Targa

         Nota: Caracteristicile inserate pe parcursul acestei pagini sau al documentatiilor conexe sunt obtinute din surse diferite, provenind in general de pe internet (chiar daca si de la situl respectivilor producatori), si nu implica responsabilitatea sau garantarea proveninentei de partea autorilor acestor pagini (fara a uita de faptul ca producatorii mentionati nu au nici un fel de raspundere atribuibila prezentelor pagini).

(2001...2007 dorinm.ro, 2005...2006 autodidactu.ro) Ultimul update: 10.Aprilie.2007

Powered by Medow