Oferta de carte Dorin M
banner legislatie utila
Legea 571/ 2003 - Codul fiscal
Catre pagina principala Dorin M...Catre paginile de studiu - To Study...Catre paginile de distractie - To Entertain...Catre paginile de lucru - To Work...Catre paginile de afaceri - To Affair Catre meniul Lex Dictionar...Buton dictionar glosar



Dimensiune fişier: 0,32 M; Imprimare: 6 pag. A4

LEGE nr. 571 din 22 decembrie 2003

privind Codul fiscal

Inapoi la pagina anterioara...    |Cuprins|   Continua catre pagina urmatoare...


TITLUL IX - Impozite şi taxe locale.

 

CAP. IV - Impozitul pe mijloacele de transport.

 

(Art. 263) Calculul taxei.

 

ART. 263 - (1) Impozitul pe mijloacele de transport se calculează în funcţie de tipul mijlocului de transport, conform celor prevăzute în prezentul capitol.

(2) În cazul oricăruia dintre următoarele autovehicule, impozitul pe mijlocul de transport se calculează în funcţie de capacitatea cilindrică a acestuia, prin înmulţirea fiecărei grupe de 200 cmc sau fracţiune din aceasta cu suma corespunzătoare din tabelul următor:

 

Capitolul IV – Impozitul pe mijloacele de transport - art. 263 alin. (2)

 

Nr. crt.

I. Mijloace de transport cu tracţiune mecanică

- lei/ 200 cmc sau fracţiune din aceasta -

1.

Motorete, scutere, motociclete şi autoturisme cu capacitatea cilindrică de până la 1.600 cmc inclusiv

 

8

2.

Autoturisme cu capacitatea cilindrică între 1.601 cmc şi 2.000 cmc inclusiv

18

3.

Autoturisme cu capacitatea cilindrică între 2.001 cmc şi 2.600 cmc inclusiv

72

4.

Autoturisme cu capacitatea cilindrică între 2.601 cmc şi 3.000 cmc inclusiv

144

5.

Autoturisme cu capacitatea cilindrică de peste 3.001 cmc

290

6.

Autobuze, autocare, microbuze

24

7.

Alte vehicule cu tracţiune mecanică cu masa totală maximă autorizată de până la 12 tone inclusiv

30

8.

Tractoare înmatriculate

18

 

II. Vehicule înregistrate

 

1.

Vehicule cu capacitate cilindrică

- lei/ 200 cmc -

1.1.

Vehicule înregistrate cu capacitate cilindrică < 4.800 cmc

2 – 4

1.2.

Vehicule înregistrate cu capacitate cilindrică > 4.800 cmc

4 – 6

2.

Vehicule fără capacitate cilindrică evidenţiată

50 – 150 lei/ an


            Notă: În conformitate cu O.G. nr. 1 din 9 ianuarie 2013 aplicabilitatea art. 263 alin. (2) are următoarea particularitate: Pentru anul 2013, prin derogare de la prevederile Legii nr. 571/ 2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, autorităţile administraţiei publice locale pot adopta hotărâri privind reducerea nivelurilor valorilor impozabile, impozitelor şi taxelor locale prevăzute în H.G. nr. 1309/ 2012 privind nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile începând cu anul 2013, cel mult până la nivelurile prevăzute prin hotărârile autorităţilor administraţiei publice locale respective, adoptate de către acestea pentru anul 2012. Hotărârile prevăzute la alin. (1) pot fi adoptate în termen de cel mult 20 de zile de la intrarea în vigoare a O.G. nr. 1/ 2013.


                Notă: <LLNK 12010    59180 302   0 57>Art. II din O.U.G. nr. 59 din 30 iunie 2010, publicată în M. Of. nr. 442 din 30 iunie 2010 prevede: „Art. II - (1) Pentru anul fiscal 2010, termenul de plată a diferenţelor de impozit rezultate în urma aplicării prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă este 31 decembrie 2010. (2) Persoanele fizice care achită integral până la data de 30 septembrie 2010 impozitele recalculate în urma aplicării prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, pentru diferenţele rezultate, beneficiază de bonificaţia stabilită prin hotărârile consiliilor locale adoptate pentru anul 2010.


                A doua categorie la tabelul de mai sus a fost introdusă începând cu data de 13 noiembrie 2012 – Legea nr. 209/ 2012 – cu aplicabilitate de la data de 1 ianuarie 2013.

 

(3) În cazul unui ataş, impozitul pe mijlocul de transport este de 50% din taxa pentru motocicletele, motoretele şi scuterele respective.

(4) În cazul unui autovehicul de transport marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzătoare prevăzută în tabelul următor:

 

Art. 263 alin. (4)

Autovehicule de transport marfă cu masa totală maximă autorizată egală sau mai mare de 12 tone

 

Numărul de axe şi greutatea brută încărcată maximă admisă

Impozitul (lei/ an)

Ax(e) motor(oare) cu sistem de suspensie pneumatică sau echivalente recunoscute

Alte sisteme de suspensie pentru axele motoare

I.

 

două axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 12 tone, dar mai mică de 13 tone

0

133

 

2.

Masa nu mai puţin de 13 tone, dar mai mică de 14 tone

133

367

 

3.

Masa nu mai puţin de 14 tone dar mai mică de 15 tone

367

517

 

4.

Masa nu mai puţin de 15 tone dar mai mică de 18 tone

517

1.169

 

5.

Masa de cel puţin 18 tone

517

1.169

II.

 

3 axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 15 tone dar mai mică de 17 tone

133

231

 

2.

Masa nu mai puţin de 17 tone dar mai mică de 19 tone

231

474

 

3.

Masa nu mai puţin de 19 tone dar mai mică de 21 tone

474

615

 

4.

Masa nu mai puţin de 21 tone dar mai mică de 23 tone

615

947

 

5.

Masa nu mai puţin de 23 tone dar mai mică de 25 tone

947

1.472

 

6.

Masa nu mai puţin de 25 tone dar mai mică de 26 tone

947

1.472

 

7.

Masa de cel puţin 26 de tone

947

1.472

III.

 

4 axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 23 tone dar mai mică de 25 tone

615

623

 

2.

Masa nu mai puţin de 25 tone dar mai mică de 27 tone

623

973

 

3.

Masa nu mai puţin de 27 tone dar mai mică de 29 tone

973

1.545

 

4.

Masa nu mai puţin de 29 tone dar mai mică de 31 tone

1.545

2.291

 

5.

Masa nu mai puţin de 31 tone dar mai mică de 32 tone

1.545

2.291

 

6.

Masa de cel puţin 32 tone

1.545

2.291


            Notă: În conformitate cu O.G. nr. 1 din 9 ianuarie 2013 aplicabilitatea art. 263 alin. (4) are următoarea particularitate: Pentru anul 2013, prin derogare de la prevederile Legii nr. 571/ 2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, autorităţile administraţiei publice locale pot adopta hotărâri privind reducerea nivelurilor valorilor impozabile, impozitelor şi taxelor locale prevăzute în H.G. nr. 1309/ 2012 privind nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile începând cu anul 2013, cel mult până la nivelurile prevăzute prin hotărârile autorităţilor administraţiei publice locale respective, adoptate de către acestea pentru anul 2012. Hotărârile prevăzute la alin. (1) pot fi adoptate în termen de cel mult 20 de zile de la intrarea în vigoare a O.G. nr. 1/ 2013.


Notă: Sume estimative, calculate pe baza cursului mediu de schimb de 4,09 lei/euro, prognozat pentru anul 2010 de Comisia Naţională de Prognoză. Conform art. 10 alin. (1) din Directiva 1999/62/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 17 iunie 1999 de aplicare a taxelor la vehiculele grele de marfă pentru utilizarea anumitor infrastructuri, aceste valori vor fi recalculate pentru a fi aplicate în anul 2010 luându-se în considerare rata de schimb între euro şi leu în vigoare la 1 octombrie 2009, publicată în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene.

 

(5) În cazul unei combinaţii de autovehicule (un autovehicul articulat sau tren rutier) de transport marfă cu masa totală maximă autorizată egală sau mai mare de 12 tone, impozitul pe mijloacele de transport este egal cu suma corespunzătoare prevăzută în tabelul următor:

 

Art. 263 alin. (5)

Combinaţii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere) de transport marfă cu masa totală maximă autorizată egală sau mai mare de 12 tone

 

Numărul de axe şi greutatea brută încărcată maximă admisă

Impozitul (lei/ an)

Ax(e) motor(oare) cu sistem de suspensie pneumatică sau echivalente recunoscute

Alte sisteme de suspensie pentru axele motoare

I.

 

2 + 1 axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 12 tone, dar mai mică de 14 tone

0

0

 

2.

Masa nu mai puţin de 14 tone, dar mai mică de 16 tone

0

0

 

3.

Masa nu mai puţin de 16 tone dar mai mică de 18 tone

0

60

 

4.

Masa nu mai puţin de 18 tone dar mai mică de 20 tone

60

137

 

5.

Masa nu mai puţin de 20 tone dar mai mică de 22 tone

137

320

 

6.

Masa nu mai puţin de 22 tone dar mai mică de 23 tone

320

414

 

7.

Masa nu mai puţin de 23 tone dar mai mică de 25 tone

414

747

 

8.

Masa nu mai puţin de 25 tone dar mai mică de 28 tone

747

1.310

 

9.

Masa de cel puţin 28 de tone

747

1.310

II.

 

2 + 2 axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 23 tone dar mai mică de 25 tone

128

299

 

2.

Masa nu mai puţin de 25 tone dar mai mică de 26 tone

299

491

 

3.

Masa nu mai puţin de 26 tone dar mai mică de 28 tone

491

721

 

4.

Masa nu mai puţin de 28 tone dar mai mică de 29 tone

721

871

 

5.

Masa nu mai puţin de 29 tone dar mai mică de 31 tone

871

1.429

 

6.

Masa nu mai puţin de 31 tone dar mai mică de 36 tone

1.429

1.984

 

7.

Masa nu mai puţin de 33 tone dar mai mică de 36 tone

1.984

3.012

 

8.

Masa nu mai puţin de 36 tone dar mai mică de 38 tone

1.984

3.012

 

9.

Masa de cel puţin 38 tone

1.984

3.012

III.

 

2 + 3 axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 36 tone dar mai mică de 38 tone

1.579

2.197

 

2.

Masa nu mai puţin de 38 tone dar mai mică de 40 tone

2.197

2.986

 

3.

Masa de cel puţin 40 de tone

2.197

2.986

IV.

 

3 + 2 axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 36 tone dar mai mică de 38 tone

1.395

1.937

 

2.

Masa nu mai puţin de 38 tone dar mai mică de 40 tone

1.937

2.679

 

3.

Masa nu mai puţin de 40 tone dar mai mică de 44 tone

2.679

3.963

 

4.

Masa de cel puţin 44 de tone

2.679

3.963

V.

 

3 + 3 axe

 

 

 

1.

Masa nu mai puţin de 36 tone dar mai mică de 38 tone

794

960

 

2.

Masa nu mai puţin de 38 tone dar mai mică de 40 tone

960

1.434

 

3.

Masa nu mai puţin de 40 tone dar mai mică de 44 tone

1.434

2.283

 

4.

Masa de cel puţin 44 tone

1.434

2.283


            Notă: În conformitate cu O.G. nr. 1 din 9 ianuarie 2013 aplicabilitatea art. 263 alin. (5) are următoarea particularitate: Pentru anul 2013, prin derogare de la prevederile Legii nr. 571/ 2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, autorităţile administraţiei publice locale pot adopta hotărâri privind reducerea nivelurilor valorilor impozabile, impozitelor şi taxelor locale prevăzute în H.G. nr. 1309/ 2012 privind nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile începând cu anul 2013, cel mult până la nivelurile prevăzute prin hotărârile autorităţilor administraţiei publice locale respective, adoptate de către acestea pentru anul 2012. Hotărârile prevăzute la alin. (1) pot fi adoptate în termen de cel mult 20 de zile de la intrarea în vigoare a O.G. nr. 1/ 2013.


(6) În cazul unei remorci, al unei semiremorci sau rulote care nu face parte dintr-o combinaţie de autovehicule prevăzută la alin. (5), impozitul pe mijlocul de transport este egal cu suma corespunzătoare din tabelul următor:

 

Art. 263 alin. (6) - Remorci, semiremorci sau rulote

 

Masă totală maximă autorizată

Impozit – lei –

a. până la o tonă inclusiv

9

b. peste 1 tonă, dar nu mai mult de 3 tone

34

c. peste 3 tone, dar nu mai mult de 5 tone

52

c. peste 5 tone

64

 

            Notă: În conformitate cu O.G. nr. 1 din 9 ianuarie 2013 aplicabilitatea art. 263 alin. (6) are următoarea particularitate: Pentru anul 2013, prin derogare de la prevederile Legii nr. 571/ 2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, autorităţile administraţiei publice locale pot adopta hotărâri privind reducerea nivelurilor valorilor impozabile, impozitelor şi taxelor locale prevăzute în H.G. nr. 1309/ 2012 privind nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile începând cu anul 2013, cel mult până la nivelurile prevăzute prin hotărârile autorităţilor administraţiei publice locale respective, adoptate de către acestea pentru anul 2012. Hotărârile prevăzute la alin. (1) pot fi adoptate în termen de cel mult 20 de zile de la intrarea în vigoare a O.G. nr. 1/ 2013.

(7) În cazul mijloacelor de transport pe apă, impozitul pe mijlocul de transport este egal cu suma corespunzătoare din tabelul următor:

 

Art. 263 alin. (7) - Mijloace de transport pe apă

 

1. Luntre, bărci fără motor, folosite pentru pescuit şi uz personal

21

2. Bărci fără motor, folosite în alte scopuri

56

3. Bărci cu motor

210

4. Nave de sport şi agrement

între 0 şi 1.119

5. Scutere de apă

210

6. Remorchere şi împingătoare

X

a. până la 500 CP inclusiv

559

b. peste 500 CP şi până la 2.000 CP inclusiv

909

c. peste 2.000 CP şi până la 4.000 CP inclusiv

1.398

d. peste 4.000 CP

2.237

7. Vapoare – pentru fiecare 1.000 tdw sau fracţiune din acesta

182

8. Ceamuri, şlepuri şi barje fluviale

X

a. cu capacitatea de încărcare până la 1.500 de tone inclusiv

182

b. cu capacitatea de încărcare de peste 1.500 de tone şi până la 3.000 tone de inclusiv

280

c. cu capacitatea de încărcare de peste 3.000 de tone

490

 

            Notă: În conformitate cu O.G. nr. 1 din 9 ianuarie 2013 aplicabilitatea art. 263 alin. (7) are următoarea particularitate: Pentru anul 2013, prin derogare de la prevederile Legii nr. 571/ 2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, autorităţile administraţiei publice locale pot adopta hotărâri privind reducerea nivelurilor valorilor impozabile, impozitelor şi taxelor locale prevăzute în H.G. nr. 1309/ 2012 privind nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile începând cu anul 2013, cel mult până la nivelurile prevăzute prin hotărârile autorităţilor administraţiei publice locale respective, adoptate de către acestea pentru anul 2012. Hotărârile prevăzute la alin. (1) pot fi adoptate în termen de cel mult 20 de zile de la intrarea în vigoare a O.G. nr. 1/ 2013.

(8) În înţelesul prezentului articol, capacitatea cilindrică sau masa totală maximă autorizată a unui mijloc de transport se stabileşte prin cartea de identitate a mijlocului de transport, prin factura de achiziţie sau un alt document similar.

 

Norme metodologice:

107. (1) Impozitul pe mijloacele de transport cu tractiune mecanica este anual si se stabileste in suma fixa pentru fiecare tip de mijloc de transport prevazut la art. 263 din Codul fiscal, pentru fiecare 200 cmc sau fractiune din aceasta.

(2) Fiecare vehicul care are date de identificare proprii, din punct de vedere fiscal, constituie un obiect impozabil.

108. Impozitul pe mijloacele de transport, datorat potrivit pct. 5 din tabelul prevazut la art. 263 alin. (2) din Codul fiscal, se stabileste numai pentru tractoarele inmatriculate.

109. (1) Prin sintagma "document similar", prevazuta la art. 263 alin. (8) din Codul fiscal, se intelege adeverinta eliberata de o persoana fizica sau de o persoana juridica specializata, care este autorizata sa efectueze servicii auto, potrivit legii, prin care se atesta capacitatea cilindrica sau masa totala maxima autorizata.

(2) Exemplu de calcul privind impozitul pe mijloacele de transport aferent anului 2007, in cazul unui autoturism avand capacitatea cilindrica de 1500 cmc:

A. Datele despre mijlocul de transport: autoturism care are capacitatea cilindrica de 1500 cmc

B. Explicatii privind modul de calcul al impozitului pe mijloacele de transport, astfel cum rezulta textul art. 263 alin. (2) din Codul fiscal:

1. Se determina numarul de fractiuni a 200 cmc: capacitatea cilindrica a autoturismului se imparte la 200 cmc, respectiv: 1.500 cmc : 200 cmc = 7,5; pentru calcul se considera fractiunea de 0,5 din 200 cmc la nivel de unitate, rezulta 8 fractiuni.

2. Se determina impozitul pe mijloacele de transport:

2.1. in tabelul prevazut la art. 263, alin. (2) din Codul fiscal, se identifica suma corespunzatoare unui autoturism cu capacitatea cilindrica de de pana la 1600 cmc inclusiv, respectiv 7 lei/200 cmc;

2.2. numarul de fractiuni prevazut la pct. 1 se inmulteste cu suma prevazuta la subpct. 2.1, respectiv: 8 x 7 lei/200 cmc = 56 lei;

2.3. avand in vedere prevederile art. 296 alin. (1) din Codul fiscal si considerand ca in anul fiscal 2006 pentru anul fiscal 2007 autoritatea deliberativa a hotarat majorarea impozitului pe mijloacele de transport cu 15%, suma determinata la subpct. 2.2 se majoreaza cu acest procent sau, pentru usurarea calculului, aceasta suma se inmulteste cu 1,15, respectiv: 56 lei x 1,15 = 64,40 lei; potrivit prevederilor pct. 15 alin. (1) din prezentele norme metodologice, fractiunea de 0,40 lei fiind sub 500 lei se neglijeaza, impozitului pe mijloacele de transport se rotunjeste la 64 lei.

(3) Exemplu de calcul privind impozitul pe mijloacele de transport aferent anului 2007, in cazul unui autoturism avand capacitatea cilindrica de 2.500 cmc:

A. Datele despre mijlocul de transport: autoturism care are o capacitate cilindrica de 2.500 cmc

B. Explicatii privind modul de calcul al impozitului pe mijloacele de transport, astfel cum rezulta din art. 263 alin. (2) din Codul fiscal:

1. Se determina numarul de fractiuni a 200 cmc: capacitatea cilindrica a autoturismului se imparte la 200 cmc, respectiv: 2.500 cmc : 200 cmc = 12,50; pentru calcul se considera fractiunea de 0,50 la nivel de unitate, rezulta 13 fractiuni;

2. Se determina taxa asupra mijloacelor de transport:

2.1. in tabelul prevazut la art. 263, alin. (2) din Codul fiscal, se identifica suma corespunzatoare unui autoturism cu capacitatea cilindrica intre 2001 cmc si 2600 cmc inclusiv v, respectiv: 30 lei/200 cmc;

2.2. numarul de unitati prevazut la pct. 1 se inmulteste cu suma prevazuta la subpct. 2.1, respectiv: 13 x 30 lei/200 cmc = 390 lei;

2.3. avand in vedere prevederile art. 296 alin. (1) din Codul fiscal si considerand ca, in anul fiscal 2006 pentru anul fiscal 2007, autoritatea deliberativa a hotarat majorarea impozitului asupra mijloacelor de transport cu 20%, suma determinata la subpct. 2.2 se majoreaza cu acest procent sau, pentru usurarea calculului, aceasta suma se inmulteste cu 1,20, respectiv: 390 lei x 1,20 = 468 lei.

110. Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitului pe mijloacele de transport se efectueaza de catre compartimentul de specialitate al autoritatilor administratiei publice locale de la nivelul comunei, al orasului, al municipiului sau al sectorului municipiului Bucuresti, dupa caz, in a caror raza de competenta se afla domiciliul, sediul sau punctul de lucru al contribuabilului.

111. (1) Pentru categoriile de autovehicule de transport marfa prevazute la art. 263 alin. (4) din Codul fiscal, impozitul anual se stabileste in suma fixa in lei/an, in mod diferentiat, in functie de numarul de axe, de masa totala maxima autorizata si de sistemul de suspensie cu care sunt dotate.

(2) Prin masa totala maxima autorizata se intelege masa totala a vehiculului incarcat, declarata admisibila cu prilejul autorizarii de catre autoritatea competenta.

(3) Numarul axelor si masa totala maxima autorizata, avute in vedere la calcularea impozitului, sunt cele inscrise in cartea de identitate a autovehiculului in randul 7 si, respectiv, randul 11.

(4) Daca sistemul de suspensie nu este inscris in caseta libera din cartea de identitate a autovehiculului ca informatie suplimentara, detinatorii vor prezenta o adeverinta eliberata in acest sens de catre Regia Autonoma "Registrul Auto Roman".

(5) In cazul autovehiculelor de pana la 12 tone inclusiv, destinate prin constructie atat transportului de persoane, cat si de bunuri, pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport, acestea sunt asimilate vehiculelor prevazute la pct. 4 din tabelul de la art. 263 alin. (2) din Codul fiscal, iar in cazul celor de peste 12 tone, acestea sunt asimilate autovehiculelor prevazute la art. 263 alin. (4) pct. I, II si III din Codul fiscal. Intra sub incidenta acestui alineat automobilele mixte si automobilele specializate/autospecializatele, astfel cum sunt definite de prevederile legale in vigoare.

112. In cazul in care contribuabilii nu depun documentele care sa ateste sistemul suspensiei, impozitul pe mijloacele de transport se determina corespunzator autovehiculelor din categoria "vehicule cu alt sistem de suspensie".

113. Pentru remorci, semiremorci si rulote impozitul anual este stabilit in suma fixa in lei/an, in mod diferentiat, in functie de masa totala maxima autorizata a acestora.

114. Nu intra sub incidenta prevederilor pct. 113, mijloacele de transport care fac parte din combinatiile de autovehicule - autovehicule articulate sau trenuri rutiere - de transport marfa cu masa totala maxima autorizata de peste 12 tone, prevazute la art. 263 alin. (5) din Codul fiscal.

115. Impozitul pe mijloacele de transport se stabileste pentru fiecare mijloc de transport cu tractiune mecanica, precum si pentru fiecare remorca, semiremorca si rulota care are cartea de identitate a vehiculelor, chiar daca acestea circula in combinatie.



            1151.
<LLNK 12004  2195 20 302   0 65> Sub incidenta prevederilor de la art. 263 alin. (7), randul 4 din tabel, respectiv, nave de sport si agrement, se include orice ambarcatiune, indiferent de tip si de modul de propulsie, al carei corp are lungimea de 2,5 m pana la 24 m, masurata conform standardelor armonizate aplicabile si care este destinata utilizarii in scopuri sportive si recreative definite de art. (2) alin. (1) lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 2195/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata si/sau punere in functiune a ambarcatiunilor de agrement.





Extras din lucrarea "Cartea albă a contabilităţii", Brăila 2010 şi
"Cartea albă a contabilităţii - fiscalitate" de Merticaru Dorin Nicolae, Brăila, 2012.

Toate drepturile rezervate.
.
Termeni şi condiţii de utilizare.........Notă realizatori


Click pentru oferta de carte!
baner apriori prp

Powered by Medow
(2001...2013 dorinm.ro) Ultimul update: 10.Ianuarie.2013